LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] My Vodafone drama!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Houbie64

My Vodafone drama!!

Ongelezen bericht door Houbie64 »

Hallo,

Vandaag mijn rekening van Vodafone ontvangen. Ik moet maarliefst € 215,- betalen ipv. € 57,50.
Ik ben blijkbaar 1,5GB over mijn datalimiet van 4GB gegaan.
Vandaag Vodafone gebeld en via Twitter (Vodafon Webcare) contact gehad.
Volgens hen zijn de inrekening gebrachte kosten terecht.
Volgens hen is de SMS dan ik nog 250mb tegoed had optijd verzonden.
Op het moment van de SMS had ik volgens My Vodafone nog 2,2 GB tegoed.
Deze maand exact hetzelfde verhaal. Ik krijg vandaag een SMS dat ik nog 250mb tegoed heb maar als ik op My Vodafone kijk staat daar nog 1GB normale bundel, 450mb Extra bundel, 1GB tegemoed koming en 500MB tegemoed koming. Wanneer ik Vodafone hiermee confronteer zeggen ze dat het SMSje leidend is.

Wat kan ik hier aan doen. Ik vind dat Vodafone hier ernstig ingebreke blijft. Kunnen jullie dit in de uitzending behandelen. Ik weet zeker dat ik niet de enige ben.

Bijvoorbaat dank voor jullie aandacht.

Hans Houbraken.

olaf79

Re: My Vodafone drama!!

Ongelezen bericht door olaf79 »

Waar is die tegmoedkoming voor?
Het kan best zijn dat dit niet goed is verwerkt en je dus na de standaard en extra bundel buiten bundel kosten betaald en de tegemoedkomingen niet worden gebruikt.

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

Houbie64 schreef:Hallo,

Vandaag mijn rekening van Vodafone ontvangen. Ik moet maarliefst € 215,- betalen ipv. € 57,50.
Ik ben blijkbaar 1,5GB over mijn datalimiet van 4GB gegaan.
Vandaag Vodafone gebeld en via Twitter (Vodafon Webcare) contact gehad.
Volgens hen zijn de inrekening gebrachte kosten terecht.
Volgens hen is de SMS dan ik nog 250mb tegoed had optijd verzonden.
Op het moment van de SMS had ik volgens My Vodafone nog 2,2 GB tegoed.
Deze maand exact hetzelfde verhaal. Ik krijg vandaag een SMS dat ik nog 250mb tegoed heb maar als ik op My Vodafone kijk staat daar nog 1GB normale bundel, 450mb Extra bundel, 1GB tegemoed koming en 500MB tegemoed koming. Wanneer ik Vodafone hiermee confronteer zeggen ze dat het SMSje leidend is.

Wat kan ik hier aan doen. Ik vind dat Vodafone hier ernstig ingebreke blijft. Kunnen jullie dit in de uitzending behandelen. Ik weet zeker dat ik niet de enige ben.

Bijvoorbaat dank voor jullie aandacht.

Hans Houbraken.
vraag vodafone waar het leidend zijn van de sms in de algemene voorwaarden staat en waarom de informatie op my vodafone dan niet klopt.

olaf79

ruud_a schreef:
Houbie64 schreef:
vraag vodafone waar het leidend zijn van de sms in de algemene voorwaarden staat en waarom de informatie op my vodafone dan niet klopt.
My Vodafone: Aan de getoonde informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

Ik betwijfel echter of dat zomaar kan worden uitgesloten.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

My Vodafone werkt vlg mijn ervaring prima incl de voortijdige waarschuwingen via SMS, ik neem aan dat Ts deze sms,jes nog heeft,anders haalt Vodafone ze wel uit hun logboek :).

De overzichten bij My Vodafone en de facturen stroken meestal niet eea heeft te maken met het bijwerken van het overzicht en de factuurdatum.

1,5 gb overschreiding is nogal wat, films downloaden cs ??

olaf79

Nogmaals ik denk dat de bundels die TS tegemoed koming noemt de boosdoener zijn. Denk niet dat die in het dataverbruik verwerkingssysteem staan aangemeld.

encore

Ongelezen bericht door encore »

maar waarom gebruiken de mensen dan geen gratis app die je daadwerkelijke data bijhoudt? Watchdog bijvoorbeeld. Het bewijs dat je het niet gedaan hebt kun je niet leveren.
Misschien moet je de factuur goed napluizen en dan via de Geschillencommissie de klacht bij Vodafone neerleggen. Van Vodafone hoef je überhaupt geen service te verwachten.

Har06

encore schreef:maar waarom gebruiken de mensen dan geen gratis app die je daadwerkelijke data bijhoudt? Watchdog bijvoorbeeld. Het bewijs dat je het niet gedaan hebt kun je niet leveren.
Misschien moet je de factuur goed napluizen en dan via de Geschillencommissie de klacht bij Vodafone neerleggen. Van Vodafone hoef je überhaupt geen service te verwachten.
Encore roept wederom de gang naar een geschillencommissie op,een verloren zaak bij voorbaat.
De factuur wordt per dag in detail gespecificeerd.
Van Vodafone kun je een eerlijke behandeling verwachten op basis van een door hen gemaakte fout, 1,5 GB teveel verbruik hoort daar niet bij

Acoma

Ongelezen bericht door Acoma »

Har06 schreef:Van Vodafone kun je een eerlijke behandeling verwachten op basis van een door hen gemaakte fout, 1,5 GB teveel verbruik hoort daar niet bij
Volledig gelijk in!
Ik ben zelf over mijn bundel gegaan omdat er géén SMS werd verstuurd.
De extra kosten hebben ze volledig vergoed.

Op welke manier blijft een provider trouwens in gebreke als ze je een SMS sturen met de melding dat je bijna buiten je bundel bent, jij dat SMSje volledig negeert en dan achteraf klaagt dat je over je bundel bent gegaan?

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Dit is een geval van geloven wat je wilt geloven en in je voordeel is. Als een sms zegt dat je je bundel hebt bereikt en de website zegt van niet, dan gewoon blindelings de website geloven.

En als dan de rekening komt weet ts opeens het nummer van de klantenservice te vinden. Mosterd na de maaltijd.

Har06

berndv schreef:Dit is een geval van geloven wat je wilt geloven en in je voordeel is. Als een sms zegt dat je je bundel hebt bereikt en de website zegt van niet, dan gewoon blindelings de website geloven.

En als dan de rekening komt weet ts opeens het nummer van de klantenservice te vinden. Mosterd na de maaltijd.

Ergo ts moet het gigantisch verbruik beter beheren en betalen wat de overschrijding van de bundel is:)

Gesloten