| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Na verlenging Tele2 al ruim 2 weken zonder internet
-
Marktplaats512
Geen Tele-2 internet na verlenging
Geachte dame/heer,
Sinds begin februari 2017, na het verlengen van haar abonnement, heeft mijn dochter geen internet meer bij Tele-2. Ik ben al weken aan het bellen om antwoorden te krijgen. Er zitten al behoorlijk wat uren in. De eerste telefoniste klinkt verbaasd als je belt. Allemaal onder het idee van "is er iets aan de hand met ons systeem...?".
Wanneer je verder vraagt en verteld kom je bij iemand terecht die zegt dat je moet wachten en zij niets kunnen doen.
Het duurt al meer dan 5 weken. Om gek van te worden. Het is de bundel van mijn dochter. Zij heeft het nodig voor school. Er worden geen (kosteloze) oplossingen aangeboden. Je moet maar geduld hebben.
Ik heb al aangeboden het toestel rechtstreeks te betalen zodat zij het abonnement kunnen sluiten maar niets van dat alles.
Er zijn meer mensen met dit probleem. Op het forum van Tele-2 komen er dagelijks mensen bij. Tele-2 reageert niet.
Hoe gaan we hiermee om?. Ik heb het gevoel dat je niets bereikt. Je krijgt alleen de vaste beeldscherm medewerkers en die kunnen/mogen je niet verder helpen.
Sinds begin februari 2017, na het verlengen van haar abonnement, heeft mijn dochter geen internet meer bij Tele-2. Ik ben al weken aan het bellen om antwoorden te krijgen. Er zitten al behoorlijk wat uren in. De eerste telefoniste klinkt verbaasd als je belt. Allemaal onder het idee van "is er iets aan de hand met ons systeem...?".
Wanneer je verder vraagt en verteld kom je bij iemand terecht die zegt dat je moet wachten en zij niets kunnen doen.
Het duurt al meer dan 5 weken. Om gek van te worden. Het is de bundel van mijn dochter. Zij heeft het nodig voor school. Er worden geen (kosteloze) oplossingen aangeboden. Je moet maar geduld hebben.
Ik heb al aangeboden het toestel rechtstreeks te betalen zodat zij het abonnement kunnen sluiten maar niets van dat alles.
Er zijn meer mensen met dit probleem. Op het forum van Tele-2 komen er dagelijks mensen bij. Tele-2 reageert niet.
Hoe gaan we hiermee om?. Ik heb het gevoel dat je niets bereikt. Je krijgt alleen de vaste beeldscherm medewerkers en die kunnen/mogen je niet verder helpen.
-
Heerenvener
Re: Na verlenging Tele2 al ruim 2 weken zonder internet
Besloten om mijn contract te verlengen bij Tele2 en heb een nieuwe telefoon en simkaart gekregen. De simkaart zou gelijk worden geactiveerd en alles zou werken. Het mobiele internet werkt nu al ruim 2weken niet. Tele2 zegt storing in het systeem en bedenkt elke keer weer iets leuks. Datums roepen op hun forum dat het dan verholpen is etc, valse beloftes maken zijn ze goed in. Inmiddels zijn er heel veel mensen die gewoon geen mobiel internet hebben op hun telefoon en aan het lijntje worden gehouden. Wanneer komen ze hun afspraken eens na en leveren ze waar we voor betalen? En zijn schrijnende gevallen bekend van klanten die al 5 weken zonder zitten, zolang kan en mag een storing toch niet duren. Dit bedrijf neemt de klanten en de regels niet zo nauw.
Re: Na verlenging Tele2 al ruim 2 weken zonder internet
Stel ze schriftelijk in gebreke, geef ze een termijn van 2 weken om hun verplichting alsnog na te komen, doen ze het niet, ontbind je je contract, dit geef je ook aan in de brief. Houdt de communicatie schriftelijk, geef ook aan dat je schriftelijk antwoord wenst.
meld het ook op hun facebookpagina, en welke vorm van social media dan ook. Er gaat de laatste tijd wel meer mis bij tele2, niet alleen de reclames bestaan uit complete chaos, ik kan me wel enig beeld vormen van hoe het er bij hen op kantoor aan toe gaat.Tele2 Nederland B.V.
Postbus 289
2400 AG
Alphen aan den Rijn