LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Niet kunnen wappen met HI abonnement

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
NNB

Niet kunnen wappen met HI abonnement

Ongelezen bericht door NNB »

Ik heb sinds een paar maanden een abonnement bij Hi van KPN. Maar ik kan niet wappen. Ik heb gevraagd aan de helpdesk waarom niet en ik kreeg als antwoord: Omdat ik vanaf mijn nummer eerst een MMS heb verstuurd, kan ik niet wappen. Is dit logisch?

Ik vind dat ze dit probleem zouden moeten verhelpen, of dat je, als je het abonnement afsluit, te horen krijgt dat je eerst moet wappen voordat je een MMS verstuurd. Maar dat is niet gebeurd en ik heb eerst een MMS verstuurd.

En omdat KPN het wappen heeft uitbesteedt aan www.GIN.nl voelen ze zich volgens mij niet echt verantwoordelijk meer. Want toen ik het vroeg en toen ik (probeerde) een klacht in te dienen kreeg ik 2 keer hetzelfde standaard antwoord, dat ik op wap.pagina.nl moet kijken. Dus een klacht indienen is ook al onmogelijk bij HI.
En ik zou niet weten wat ik aanmoet met de dingen op wap.pagina.nl.

Ik ben niet iemand die de hele dag zou zitten wappen. Maar om eens een keer een beltoon te bestellen, moet het wel kunnen. En zo'n abonnement is al duur genoeg, dus dan mag ik toch wel verwachten dat alles gewoon werkt?

Bij www.GIN.nl staat op de site dat ze van het probleem af weten, en dat KPN op zoek is naar een oplossing. Nou volgens mij echt niet als je de antwoorden op mijn mailtjes leest.

Als iemand weet wat ik zou kunnen doen, laat het me aub weten.

Tosbaga

Re: Niet kunnen wappen met HI abonnement

Ongelezen bericht door Tosbaga »

wat voor telefoon?

wrom heb je trouwens een abo afgesloten bij Hi als je weet dat die duur is??

Marijntjuh

Ongelezen bericht door Marijntjuh »

Hoi!

Ik heb precies hetzelfde probleem met Wappen, ook ik ben doorverwezen naar www.gin.nl. Ik heb daar ook weer een mailtje gedaan, maar die verwezen me weer terug naar Hi!!!!!!!!!!!!

KPN/HI loopt zo toch veel kosten mis :?: :?: :?: :?:

Steeds als ik probeer te wappen krijg ik ''geen reactie van netwerk'' op mijn scherm!!! Toen ik het voor de eerste rekening misschien al 5 x had geprobeerd stond er op de rekening € 1,- en ik heb geen minuut gewapt! :shock: Het inbellen is dus superduur!!!!!!
Echt vaag...........

Gr.

Marijntjuh

PS: Ik heb een Samsung E-600

budje

Ongelezen bericht door budje »

Iedere andere aanbieder dan Gin kun je gebruiken, zoals bijvoorbeeld Tutch (www.tutch.nl). Door een andere aanbieder te gebruiken kun je gewoon blijven WAPpen en MMSen.

fuiduif

Ongelezen bericht door fuiduif »

Jammer dat de KPN het blijkbaar niet wil oplossen voor hun eigen klanten.

NNB

Ongelezen bericht door NNB »

Ik heb een Siemens SL65. Maar dat hoeft volgens mij ook niet uit te maken. Ik heb idd al meerdere euro's betaald voor het inbellen zonder resultaat. (Dat werkt dan weer blijkbaar wel :x )

Maar ik zal het via www.tutch.nl eens proberen.

Toch valt het me vies tegen dat KPN zich er zo makkelijk vanaf maakt.

hanna

Ongelezen bericht door hanna »

Het KPN netwerk ondersteunt wel het wappen maar zij leveren niet meer de service voor wap. Het is dus terecht dat je wordt doorverwezen voor instellingen naar gin. Als je instellingen juist staan kun je wappen. Dat is het enige dat je zelf moet doen, die instellingen programmeren. :P 8)

Marijntjuh

Ongelezen bericht door Marijntjuh »

Hi! (lkkr toepasselijk!)

Ik heb precies alle (!!) instelling gewijzigd, zelfs nog de complete instellingen voor mijn Samsung E-600 gevraagd, ik proberen in te bellen ->> GEEN VERBINDING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EN WEL EEN REKENING..... ROTZAKKEN.

henkgiezen

Ongelezen bericht door henkgiezen »

check even WWW.BEL.NL hier kun je alle wap instellingen toegestuurd krijgen succes

Gesloten