LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] niet nakomen van te leveren diensten en ontvangst van Orange

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
willieman

niet nakomen van te leveren diensten en ontvangst van Orange

Ongelezen bericht door willieman »

ik ben al 4 jaar bij Orange. en sluit dan ook elke keer met plezier een doorlopend abonnement af.maar ja deze keer !!!!!!!!

Na het oversluiten van een Orange free naar een Orange Music abonnement.€ 35
in het abonnement zat inbegrepen
Orange world
Orange radio
Orange world tv (onbeperkt tv kijken)
3 top 40 nummers downloaden per maand
En bij overschrijding van je bundel 300 gratis smsjes

Na stagnatie van oversluiten van free naar music zat al 6 dagen tussen.terwijl 2 dagen normaal was.
eenmaal te zijn overgesloten daarmee was eigelijk ook het startschot van de problemen.
Ik kan geen Orange radio en Orange world TV ontvangen.
en de ontvangst van Orange binnen en buiten is om te schreeuwen.
en dan nog niet te spreken over GEEN NETWERK TOEGANG op het display van je telfoon.
Erg handig als je vader op dat moment in het ziekenhuis ligt om te worden geopereërd.Niemand die je kan bereiken voor als er calamiteiten optreden.maar gelukkig er is niets gebeurd
Ik heb Klantenservice blauw gebeld met deze klacht.en uiteindelijk is de klacht bij afd. data en hoger weggelegt.ik ben een aantal keren gebeld.daar werd mij gevraagd om de telefoon uit en aan te zetten.want het probleem is opgelost. dus ik ga er mee aan de gang.
mooi nop.dit is een aantal keren gebeurd en er is van Orange uit geen contact meer met mij opgenomen

Ik heb op 19 feb. een brief gestuurd naar Orange corespondentie.
tot op heden geen schriftelijk schrijven terug ontvangen van Orange.
echter de voorwaarden van Orange zeggen Het duurt 2 weken om de brief te behandelen en dan duurt het 30 dagen voor er een antwoord gegeven kan worden. nu 20 mei nog geen antwoord.

De klacht was even tijdelijk opgelost door de manager van de Orange shop in Breda,echter wel met veel moeite.alleen nadat ik heb gezegt dat hij verandwoordelijk is voor het product die hij aan mij heeft verkocht.
maar ja kort er na weer niets.

Ik heb ondertussen weer contact gehad met Orange en geëist
dat ik een normaal adres krijg waar ik een aangetekende brief naar toe kan sturen.
schijnbaar is dit moeilijke opgave. want Orange klanten service geeft dit adres echter niet.
ik krijg alleen een antwoordnummer of een postbus nummer.
en daar kan ik geen aangetekende brief naar toe zenden.
en Orange is verplicht op openbaarheid van een postadres te geven.

Want ik sta op het punt om het contract op te zeggen

Wie kan mij helpen /of heeft een dergelijke ervaring met Orange

djmaze

Re: niet nakomen van te leveren diensten en ontvangst van Orange

Ongelezen bericht door djmaze »

Orange Nederland N.V.
Adres: Groenhovenstraat 2, 2596 HT Den Haag, Nederland
Tel: +31 06 48999000
Fax: +31 06 48998000

Orange Nederland Breedband B.V.
Muiderstraat 1
1011PZ AMSTERDAM