LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Niet overstappen van InternetPlusBellen zonder verlies telnr

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
xl-network

Niet overstappen van InternetPlusBellen zonder verlies telnr

Ongelezen bericht door xl-network »

Ik heb op 11 juli 2007 aan KPN gevraagd om m'n abonnement om te zetten naar een analoog abonnement, omdat ik met het BelBudget abonnement wil gaan bellen via KPN en m'n ADSL bij een andere provider wil onderbrengen.

Nu ben ik na heel veel gemail / gebel er achter gekomen dat ik niet over kan stappen naar een analoog abonnement. Dit omdat ik (toen ik hier ben komen wonen in maart 2006) het IPB abonnement 'vers' aangevraagd heb (ipv. een bestaande analoge lijn te 'upgraden' naar IPB).

Als ik nu wil overstappen naar een andere ADSL provider, dan kan dit niet zonder dat ik een nieuw nummer krijg. De andere provider kan de lijn alleen overnemen als het een analoge lijn is, en die kan ik niet krijgen zonder een ander nummer te krijgen.

queenfan

Re: Niet overstappen van InternetPlusBellen zonder verlies telnr

Ongelezen bericht door queenfan »

in zo vere ik het weet is dit gewoon mogelijk, ga anders een langs een primafoon.

xl-network

Re: Niet overstappen van InternetPlusBellen zonder verlies telnr

Ongelezen bericht door xl-network »

Ik ga vanmiddag 'de stad' in en zal eens bij een primafoon informeren. Anders zou het zo zijn dat iedereen die vers een IPB abonnement aangeschaft heeft niet over kan stappen zonder z'n nummer te verliezen.

Gesloten