Aanvulling op Morganlefay: en zonder mensen te beschuldigen.Morganlefay schreef: ↑07 dec 2021 19:37Dit is een vraag en antwoord forum. Voor een ander soort missie kom je hier niet veel verder tenzij je de adviezen ter harte neemt
oa door een vraagstelling zonder emotie neer te zetten.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Niet tevreden over Belsimpel, wie heeft ook zo'n ervaring?
Re: Niet tevreden over Belsimpel, wie heeft ook zo'n ervaring?
Re: Niet tevreden over Belsimpel, wie heeft ook zo'n ervaring?
Er is een GPS satelliet signaal nodig voor de navigatie, maar geen internet toch? Dat zijn twee verschillende dingen. Kaarten kun je ook van tevoren op de telefoon laden en die daarna offline gebruiken.
Ik gebruik zelf een oude telefoon met Windows Mobile en TomTom, daar zit geen simkaart in.
kuklos
vindt dit leuk
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 17 nov 2021 13:53
Re: Niet tevreden over Belsimpel, wie heeft ook zo'n ervaring?
Zelf heb ik ook goede ervaringen met Belsimpel. Inmiddels al 4 telefoons via hun aangeschaft en vervolgens nooit problemen gehad. Niet met de klantenservice en ook niet met de kwaliteit van het geleverde product.
Wat ik wel een beetje raar vind is dat je 8 maanden hebt gelopen met een telefoon die geen internet had? De telefoon zal nieuw uit de doos gekomen zijn. Het lijkt mij dan ook vrij normaal dat je binnen enkele dagen wel merkt dat de internet niet helemaal lekker werkt.
Dat je vervolgens eerst contact opneemt met Tele2 kan ik mij voorstellen, omdat hun het abonnement etc regelen. Zelf had ik direct aan het begin ook een bericht gedaan naar Belsimpel, zodat zij hier ook van op de hoogte zijn. Je hebt het toestel immers bij hun aangeschaft inclusief abonnement.
Je hebt vervolgens contact opgenomen met Belsimpel, want je was erachter gekomen dat het probleem aan de telefoon lag en niet aan Tele2. In dit geval heeft Belsimpel naar mijn gevoel snel & goed gehandeld. Je zult (lijkt mij) altijd een bewijs van de reparatie moeten kunnen inzien met de gebruikte onderdelen. Mocht het probleem, zoals in jouw, geval nog niet opgelost zijn kun je het beste hiervoor nogmaals contact opnemen met de klantenservice.
Mocht je er uiteindelijk nog niet uitkomen kun je altijd contact opnemen met de consumentenbond bijvoorbeeld
Wat ik wel een beetje raar vind is dat je 8 maanden hebt gelopen met een telefoon die geen internet had? De telefoon zal nieuw uit de doos gekomen zijn. Het lijkt mij dan ook vrij normaal dat je binnen enkele dagen wel merkt dat de internet niet helemaal lekker werkt.
Dat je vervolgens eerst contact opneemt met Tele2 kan ik mij voorstellen, omdat hun het abonnement etc regelen. Zelf had ik direct aan het begin ook een bericht gedaan naar Belsimpel, zodat zij hier ook van op de hoogte zijn. Je hebt het toestel immers bij hun aangeschaft inclusief abonnement.
Je hebt vervolgens contact opgenomen met Belsimpel, want je was erachter gekomen dat het probleem aan de telefoon lag en niet aan Tele2. In dit geval heeft Belsimpel naar mijn gevoel snel & goed gehandeld. Je zult (lijkt mij) altijd een bewijs van de reparatie moeten kunnen inzien met de gebruikte onderdelen. Mocht het probleem, zoals in jouw, geval nog niet opgelost zijn kun je het beste hiervoor nogmaals contact opnemen met de klantenservice.
Mocht je er uiteindelijk nog niet uitkomen kun je altijd contact opnemen met de consumentenbond bijvoorbeeld