Eind augustus 2013 heb ik een nieuw toestel gekocht waarbij een cashback actie met extra prepaid tegoed van toepassing was. Formulieren ingevuld en opgestuurd en na meerdere keren mailen ontving ik op 21 oktober het cashback bedrag.Tot op vandaag heb ik echter het extra prepaid tegoed nog niet ontvangen.
De aanvraag liep via www.prepaidkorting.nl, de reactie over het prepaid tegoed via [email protected]. Het tegoed kon in eerste instantie op ieder willekeurig nummer van Hi, KPN of Telfort gezet worden waarop ik mijn meest gebruikte Telfort nummer heb doorgegeven. Hierop kreeg ik een berichtje van Hi dat dit nummer onbekend was. Vervolgens het nummer van het nieuwe toestel doorgegeven wat volgens de factuur een Hi toestel betrof. Ook dit werkte niet. Maar inmiddels was ik er achter gekomen dat ik helemaal geen Hi toestel had gekocht maar een KPN Prepaid. Ook dat weer doorgegeven met het correcte nummer want ergens was er een typefout gemaakt. Dit was allemaal nog vorig jaar.
Nog een paar keer heb ik hier een mailtje aan gewijd. Vorige week heb ik een email gestuurd naar KPN Klantenservice, die verwees me naar Prepaidkorting.nl. En vandaag een berichtje van Prepaidkorting.nl dat ik hiervoor contact moest opnemen met KPN Klantenservice. Hoezo van de hoek naar het kastje?
Wat mij betreft een heel slechte beurt voor KPN en ik overweeg dan ook om afscheid van hen te nemen voor wat betreft al mijn abonnementen zoals internet, bellen en digitale tv. Jammer, want ik was al geen Ziggo fan en nu ook niet meer van KPN.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Niet uitbetalen Cashback prepaid tegoed
Re: Niet uitbetalen Cashback prepaid tegoed
Volgens mij ben je van het kastje naar de muur met een kluitje het riet ingestuurd, maar dit terzijdeloonix schreef:Vorige week heb ik een email gestuurd naar KPN Klantenservice, die verwees me naar Prepaidkorting.nl. En vandaag een berichtje van Prepaidkorting.nl dat ik hiervoor contact moest opnemen met KPN Klantenservice. Hoezo van de hoek naar het kastje?
Voor zover als ik weet heb je voor een Hi toestel Hi beltegoed nodig, voor een KPN toestel KPN beltegoed en voor een Telfort toestel Telfort beltegoed. En ik lees dat je zelf niet eens wist van welke provider je een toestel gekocht hadWat mij betreft een heel slechte beurt voor KPN en ik overweeg dan ook om afscheid van hen te nemen voor wat betreft al mijn abonnementen zoals internet, bellen en digitale tv. Jammer, want ik was al geen Ziggo fan en nu ook niet meer van KPN.