LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuw abbonoment van simpel en geen interent

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ido435

Nieuw abbonoment van simpel en geen interent

Ongelezen bericht door ido435 »

Goedendag,

Sinds 18-1-2016 ben is mijn moeder over gegaan op simpel vanaf T-Mobile.
Maar nu heeft ze helemaal geen internet via 3G. Tevens heb ik al gekeken op veel website's over de instellingen die men moet instellen voor Simpel maar dit lijkt niet te werken.
Tevens staat op de site van Simpel stuur een sms naar 1300 met Internet en dan krijg jij de instellingen ook dit kreeg ik niet. en om het probleem nog eens groter te maken. Als ik naar de klanten service wil bellen krijg ik te horen neem contact op met de klanten service (0900 nummers staan aan).

Tevens heb ik zelf ook simpel en heb dat probleem nog niet meegemaakt

mvg

Ido

igen

Re: Nieuw abbonoment van simpel en geen interent

Ongelezen bericht door igen »

ido435 schreef:Goedendag,

Sinds 18-1-2016 ben is mijn moeder over gegaan op simpel vanaf T-Mobile.
Maar nu heeft ze helemaal geen internet via 3G. Tevens heb ik al gekeken op veel website's over de instellingen die men moet instellen voor Simpel maar dit lijkt niet te werken.
Tevens staat op de site van Simpel stuur een sms naar 1300 met Internet en dan krijg jij de instellingen ook dit kreeg ik niet. en om het probleem nog eens groter te maken. Als ik naar de klanten service wil bellen krijg ik te horen neem contact op met de klanten service (0900 nummers staan aan).

Tevens heb ik zelf ook simpel en heb dat probleem nog niet meegemaakt

mvg

Ido
Tja, zo simpel is dat nog niet. Maar ik begrijp goed dat je moeder Ben heet en nu functioneert op 3G van T-Mobile? En ze zou eigenlijk simpel moeten zijngeworden? Klantenservice op mobiel is altijd 1200, en gratis. Verder begrijp ik de OP niet.
Wil ik alleen nog weten wat een abonobonement is en hoe hoog de interente is..

Gesloten