LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nieuwe website om klachten te inventariseren
nieuwe website om klachten te inventariseren
Om alle klachten over de mobiele telefonie eens op rij te zetten is heden een nieuwe website in de lucht. U bent van harte welkom op www.ben-bedonderd.nl Uw bijdrage kan anderen behoeden voor het maken van de zelfde fout!
Re: nieuwe website om klachten te inventariseren
jij hebt mij direct benaderd op mijn mail, is 't niet ?
Ik onderschat de periode van contracten niet, ik heb zelf al 3.5 jr Ben/T-mobile....
en verkoop graag 2 jr abonnementen omdat dan het mes aan twe zijden snijdt.... klant veel korting en ik toeslag....
dat er problemen zijn is geen verrassing, 67 miljoen klanten is veel hoor !!!! ik bedoel hiermee dat het in verhouding percentueel gezien wel meevalt.
Ik onderschat de periode van contracten niet, ik heb zelf al 3.5 jr Ben/T-mobile....
en verkoop graag 2 jr abonnementen omdat dan het mes aan twe zijden snijdt.... klant veel korting en ik toeslag....
dat er problemen zijn is geen verrassing, 67 miljoen klanten is veel hoor !!!! ik bedoel hiermee dat het in verhouding percentueel gezien wel meevalt.
Je zou anders reageren als je ook nog een aanzienlijke telefoonrekening boven je hoofd hebt hangen voor een abonnement waar je nul-komma-nul aan hebt!
Voor wat betreft de procentuele fouten: daar zou ik helemaal geen moeite mee hebben als het bedrijf zijn excuses aanbiedt en mijn abonnement, dat voor mij aantoonbaar waardeloos is, terugneemt.
Maar dat doen ze niet. Ze verschuilen zich iedere keer achter een technische uitleg, en doen daarmee net alsof het mijn probleem is en niet het hunne.
Wanneer je ze dan op de man af vraagt of dat fatsoenlijk en redelijk is, krijg je geen antwoord meer van ze.
Behalve dan de rekeningen!
Maar dat doen ze niet. Ze verschuilen zich iedere keer achter een technische uitleg, en doen daarmee net alsof het mijn probleem is en niet het hunne.
Wanneer je ze dan op de man af vraagt of dat fatsoenlijk en redelijk is, krijg je geen antwoord meer van ze.
Behalve dan de rekeningen!
zou je mij op mijn mail je verhaal nog eens kunnen weerleggen
Als je rekeningen hoog zijn.. is er maar 1 bij je te raden moet gaan en dat is jezelf.
Hoe meer je belt/smst/mmst/wapt etc.. hoe hoger je rekening
Tenslotte betaal je altijd nog 0 euro abo kosten.
Hoe meer je belt/smst/mmst/wapt etc.. hoe hoger je rekening
Tenslotte betaal je altijd nog 0 euro abo kosten.
Ik gebruik die telefoon helemaal niet om te bellen! Ik zou gewoon willen dat ik bereikbaar ben, en dat was bij dutchtone, o2 en de kpn wel het geval en nu niet. Dat bedoel ik met een waardeloos abonnement. Misschien moet T-Mobile werknemer Scummie eerst eens nalezen waar het allemaal over gaat...
Goh, nu is Scummie plotseling een werknemer van T-mobile geworden. Scummie, je bent gepromoveerd, gefeliciteerd?
Gevers: doe eens rustig, tel tot 100 en denk dan nog eens na.
Gevers: doe eens rustig, tel tot 100 en denk dan nog eens na.
hahaha ik zie het!!
Dadelijk ben ik over een week gebombareerd tot Herr Oberman!
(CEO T-Mobile voor degene die het niet weten)
Dadelijk ben ik over een week gebombareerd tot Herr Oberman!
(CEO T-Mobile voor degene die het niet weten)
Blijf maar lachen jongens. Maar misschien zou je ook eens wat kunnen lezen, dan weet je tenminste waar het over gaat voordat je een mening geeft.
Ach, ik heb die klacht gelezen. Vind het een beetje een storm in een glas water. Het is nl heel simpel: geen enkele aanbieder garandeerd dat SMS vanuit het buitenland ook daadwerkelijk aankomt.
Erg vervelend voor je, maar om dat gelijk zo hoog van de toren te blazen ... leg het eens voor aan de Geschillencommissie Telecom. Kost je wel een paar tientjes, maar die krijg je terug als je gelijk krijgt.
De kans dat je ook gelijk krijgt schat ik niet zo heel hoog in, overigens.
Erg vervelend voor je, maar om dat gelijk zo hoog van de toren te blazen ... leg het eens voor aan de Geschillencommissie Telecom. Kost je wel een paar tientjes, maar die krijg je terug als je gelijk krijgt.
De kans dat je ook gelijk krijgt schat ik niet zo heel hoog in, overigens.
Die storm in een glas water kost wel 330 euro over twee jaar!
ik laat me hierbuiten, dit is niet de moeite waard.. sorry dat ik dit zo zeg hoor... maar ik denk dat dit wel zonder mijn hulp intern oplosbaar is...
remy
remy
ps. die site ??
ga ff een boek lezen ofzo ok ??
stel je voor ik begin een eigen netwerk.. denk je dan echt dat je alles in 1x voor elkaar heb ?? Ben / T-mobile bestaat al vanaf 1999 moet je voorstellen dat je in die tijd al miljoenen klanten hebt ?????
Zou u dat lukken ?? zo ja... kom ik bij jou werken...
d8 het dus niet...
en nog de prijzen laag houden.. want voor de belminuten en de tarieven per minuut is het niet duur... reken maar wat vodafone rekent als je over je belbundel belt... 30 eurocent PIEK en volgens mij 20 cent DAL ? ( weet niet zeker ) bij ben heb je geen PIEK EN DAL !! 1 vast tarief zijnde 20 cent en lager.... dus. ?? hoge rekening ?? neem een hoger abonnement.
mvg remy
ga ff een boek lezen ofzo ok ??
stel je voor ik begin een eigen netwerk.. denk je dan echt dat je alles in 1x voor elkaar heb ?? Ben / T-mobile bestaat al vanaf 1999 moet je voorstellen dat je in die tijd al miljoenen klanten hebt ?????
Zou u dat lukken ?? zo ja... kom ik bij jou werken...
d8 het dus niet...
en nog de prijzen laag houden.. want voor de belminuten en de tarieven per minuut is het niet duur... reken maar wat vodafone rekent als je over je belbundel belt... 30 eurocent PIEK en volgens mij 20 cent DAL ? ( weet niet zeker ) bij ben heb je geen PIEK EN DAL !! 1 vast tarief zijnde 20 cent en lager.... dus. ?? hoge rekening ?? neem een hoger abonnement.
mvg remy
Die site gaat niet alleen maar over T-Mobile. Lijkt me dat er genoeg leed is in de telecomwereld....