LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nog steeds geen mobiel internet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
janus1964

Nog steeds geen mobiel internet

Ongelezen bericht door janus1964 »

We hebben 6 weken de telefoon niet kunnen gebruiken, via Hollandsnieuwe, uiteindelijk toch nieuwe sim kaart ontvangen, nog steeds kunnen we niet internetten. Alle mogelijke oplossingen geprobeerd en vaak contact gehad met HN maar nog geen oplossing. Om 16.55 werd me verteld dat het kaartje geprobeerd moet worden in een andere telefoon en een ander kaartje in onze telefoon. Nou, aan de telefoon ligt het niet. Ik moet dan maandag weer bellen. Het duurt nu al met al een dikke 6 weken maar wel steeds 17,50 per maand betalen. Wat wil ik dolgraag af van het contract. Dat hen ik ook aangegeven maar wordt niet op gereageerd! Wat een slecht bedrijf...

St3fan
Contacteer:

Re: Nog steeds geen mobiel internet

Ongelezen bericht door St3fan »

Werkt het internet wel als je het simkaartje in een ander toestel stopt? Heb je deze stappen al doorlopen om het mobiele internet van Hollandsnieuwe goed in te stellen op je eigen toestel? https://www.hollandsnieuwe.nl/toestel-instellingen

Groet,
Stefan

Gesloten