| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nog steeds slechte dekking tmobile
nog steeds slechte dekking tmobile
Ik heb nog steeds slecht bereik met internet op mijn iphone bij tmobile. BV maandag 9 augustus in amsterdam en vrijdag 13 augustus in twente en de achterhoek.
-
stofzuigertje
Re: nog steeds slechte dekking tmobile
Heeft U buiten voldoende signaal dan is uw huis teveel geïsoleerd.
T Mobile heeft een matige dekking dus schakel over op KPN of Vodafone netwerk, en helaas zit je dan met een fout toestel, dat pas na einde contract simlockvrij naar andere kan.
T Mobile heeft een matige dekking dus schakel over op KPN of Vodafone netwerk, en helaas zit je dan met een fout toestel, dat pas na einde contract simlockvrij naar andere kan.
Hoi Hoi
Ja hier het zelfde geen 3g verbinding en vaak overdag helemaal geen internet verbinding op op de Iphone 4
In Leiden Centrum
Word dit wel verholpen
De helpdesk zegt: Even via instellingen het netwekt opnieuw instellen
Leuk meer dat werkt maar voor 1 minuut
Ja hier het zelfde geen 3g verbinding en vaak overdag helemaal geen internet verbinding op op de Iphone 4
In Leiden Centrum
Word dit wel verholpen
De helpdesk zegt: Even via instellingen het netwekt opnieuw instellen
Leuk meer dat werkt maar voor 1 minuut
-
Ik zeg T-Mobile op
Ze moeten toch iets zeggen bij die t-mobile
ga er niet vanuit dat ze jou zeggen wat er aan de hand is, en ook niet dat je korting kan krijgen of je contract mag opzeggen.
Ze moeten alleen wat zeggen om je bezig te houden. Dan ben je weer 'tevreden' afgehandeld, en scoort het callcenter goed. En sommige mensen bellen nooit meer en zeggen t-mobile op

ga er niet vanuit dat ze jou zeggen wat er aan de hand is, en ook niet dat je korting kan krijgen of je contract mag opzeggen.
Ze moeten alleen wat zeggen om je bezig te houden. Dan ben je weer 'tevreden' afgehandeld, en scoort het callcenter goed. En sommige mensen bellen nooit meer en zeggen t-mobile op