Mijn naam is gerd-Jan Hauber en ik heb recentelijk voor mijn moeder een Nokia 3110 gekocht.
Mijn moeder gebruikt het toestel enkel als reservetelefoon voor als ze zich onwel voelt en als ze iemand wil kunnen bereiken. Wij hebben namelijk geen telefoonaansluiting boven vandaar. Het toestel ligt dus alleen maar in haar lade van het nachtkastje en wordt daar enkel uitgehaald om te telefoneren en om op te laden. Nu op een avond heeft ze 's avonds nog een SMS naar mij gestuurd. De volgende ochtend wilde ze hem weer aanzetten en deed hij niets meer. Ik ermee terug naar de winkel, zij hebben hem vervolgens naar het Nokia Repair Centre gestuurd en daar kwam het verdict: ONHERSTELBAAR wegens waterschade. Ik was zeer verontwaardigd en heb boze brief naar winkelier gestuurd, hij heeft vervolgens terug opnieuw contact opgenomen en zijn ontevredenheid kenbaar gemaakt. Gevolg, nu ineens was het geen waterschade meer, maar er was wat condens op de printplaat gekomen, dat zou volgens hen kunnen komen door hevige temperatuurschommelingen ??? Erg vreemd vond ook de winkelier, hij gelooft ons en heeft zijn best gedaan maar kan voor de rest ook niets doen. Er kan geen sprake zijn van waterschade of van condens want het toestel ligt altijd netjes in een lade. Wij hebben bovendien nog een 5110 van Nokia ook en die wordt overal mee naar toe genomen, en die doet het na 2 jaar nog prima. Bovendien, hoe kan een "nat" toestel 's avonds nog werken en 's morgens niet meer. Dat moet u mij eens uitleggen. Zou u mij verder kunnen helpen en/of advies geven, want dit vind ik echt schandalig. Bovendien valt het nog binnen jet jaar garantie ook, want het toestel is nog geen 3 maanden oud !!!
Heeft iemand dezelfde ervaringen of klachten of heeft er iemand advies voor mij ???
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nokia 3110
-
Een KPN-er
Re: Nokia 3110
Het is heel simpel: Nokia kan alleen waterschade claimen bij de verzekering. Als de oorzaak niet duidelijk is roepen ze gewoon dat het waterschade is en krijgen ze geld terug.