LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nokia of toch een ander ?!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Rens

Nokia of toch een ander ?!

Ongelezen bericht door Rens »

In diverse forums lees ik dat er veel mensen problemen hebben met de diverse Nokia's.
Met name met het display. Is dit echt een probleem bij de Nokia?

Ik zit er zelf aan te denken om een Nokia aan te schaffen, maar twijfel nu toch.
Is een Nokia toch een goede aankoop of moet ik gaan kiezen voor bv. een Samsung, Siemens of Ericsson ?

robert

Re: Nokia of toch een ander ?!

Ongelezen bericht door robert »

Ik werk dan zelf in de telecomsector en inderdaad er zijn veel storingen met Nokia gsm's, dit komt ook omdat het marktleider nummer 1 is.
Tuurlijk elke telefoon kan een storing hebben, maar omdat ze zo verschrikkelijk makkelijk zijn in gebruik, zijn er ook veel klachten bij.
Als je van plan bent om met een carkit te gaan werken is Nokia gewoon goed. Ga je niet met een carkit werken en vindt je bedieningsgemak belangrijk probeer eens een Samsung, deze zijn wat bediening betreft makkelijk, stand-by tijd is goed...
Ga gewoon eens langs een telecomzaak en laat je informeren en speel er eventueel mee om de werking te zien... succes

Gesloten