LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nokia

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
JHB

Nokia

Ongelezen bericht door JHB »

Ik heb in November 2011 een Nokia Lumia 800 telefoon gekocht. Het toestel is in maart kapot gegaan. Toestel ging met geen mogelijkheid meer aan. Dit betreft ook een bekend probleem waar nokia ook van op de hoogte is. Ik heb toestel via hun site ter reparatie aangeboden op 26-03-2012. Toestel is per 10-04-2012 naar mij terug gestuurd. en paar dagen later had ik hem binnen. Toestel heb ik welgeteld één dag kunnen gebruiken. Toestel had weer het zelfde probleem. Viel uit en kreeg hem niet meer aan. Toestel heb ik op 16-04-2012 naar Nokia gestuurd. Op 02-05-2012 hebben zij een swap toestel naar mij gestuurd. Dit toestel is een gebruikte toestel(dus geen nieuwe toestel) naar mij gestuurd. Toestel had zichtbare schade aan de buitenkant. Mogen zij wel een gebruikte toestel naar mij sturen ter vervaning van mijn toestel die zij niet konden maken?

Nu heb ik dat toestel sinds afgelopen weekend. Ik kom er achter dat de camera niet werkt! Hard reset en update geprobeerd, heeft helaas het probleem niet opgelost.. Dus ik ben nu na 6 weken nog steeds niets opgeschoten. Heb Nokia gebeld. Zij geven aan dat ik het toestel weer ter raparatie moet aanbieden. Dan ben ik hem weer paar weken kwijt en met de hoop dat het werkt. Klopt dit wel? Ik heb toch gewoon recht op een nieuw en werkend toestel. Ik heb ze tot twee keer toe de mogelijkheid gegeven om het defect te herstellen. Zij hebben nagelaten dit te doen. Wat zijn mijn mogelijkheden?

berndv

Re: Nokia

Ongelezen bericht door berndv »

Kort gezegd, weinig. Nokia heeft je al een vervangend toestel gegeven. Het mag een refurbished toestel zijn, het toestel dat je inleverde was toch ook niet nieuw meer. Ik vind wel dat je er niet op achteruit moet gaan. Als jou toestel krasvrij was, zou je niet een bekrast toestel terug moeten krijgen. En 2x ter reparatie vind ik,nog normaal, 3e reparatie was een vervanging.

Maar heeft u het toestel ook rechtstreeks bij nokia gekocht? De verkoper is namelijk verplicht u garantie te verlenen.

Gesloten