Ik wil iedereen waarschuwen voor vodafone, zelfs al zouden ze de goedkoopste zijn ga er niet mee in zee die paar euro minder is al die irritaties echt niet waard.
Sinds ik anderhalf jaar geleden via de website een abonnement met toestel besteld had gaat het al mis. Na week 1 ben ik al beginnen aftellen tot ik dit bedrijf vaarwel kan zeggen,Na weken van irritaties over het niet komen opdagen van de bezorger met de telefoon en toen hij eindelijk kwam had hij de simkaart niet bij, uiteraard hadden ze de oude al geblokkeert dus kon ook niet meer bellen en begon het van voor af aan.
Gelukkig wist de helpdesk me ten allen tijde bij te staan met goede raad zoals het heeft geen zin om de helpdesk te bellen. Op tientallen telefootjes naar de helpdesk heb ik maar een keer een bevredigend antwoord gekregen. Een ja heel erg meneer op de vraag of ze zich daar niet ontzettend schaamde.
Maar zowaar na tig weken wachten was de bestelling compleet en kon er na nog een paar keer met de helpdesk bellen gebeld worden met het toestel. Ik telde de dagen af tot ik de laatste keer met vodafone te maken zou hebben, om op te zeggen.
Helaas, het toestel ging stuk. In de vodafone winkel wel verteld dat ze het toestel niet op kunnen sturen zonder pakbon. De pakbon kon ik via de helpdesk krijgen. Dus terug naar de vrienden van de helpdesk,... Na 6 weken en vele telefoontjes ( a 45 cent per gesprek ) en onderzoeken van vodafone heb ik nog steeds geen pakbon en dus nog steeds geen telefoon.
Moet zeggen dat ik het ook begin op te geven, wat gaat er allemaal weer mis gaan als de pakbon eindelijk komt, als ie ooit komt ( waarschijnlijk na het verlopen van de garantietermijn) en ik het toestel moet opsturen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nooit meer vodafone
Re: nooit meer vodafone
extern is niet van belang, Vodafone is de contract partijNivram schreef:Ik begrijp na uw verhaal gelezen te hebben dat u niet meer met Vodafone in zee wilt gaan. Maar ik ben al jaren een zeer tevreden Vodafone klant want als ik eens een probleem heb werd ik tot nu toe altijd netjes geholpen en ook op met de telefonische klantendienst heb ik geen problemen en word ik altijd netjes geholpen. Ik vindt dat dit ook wel vermeld mag worden want bij iedere provider heb je wel eens wat. Maar u vertelde dat u €0,45 p.m betaalde maar dan belt u waarschijnlijk met uw mobiel naar hun, ik bel altijd met mijn gewone telefoon en dat is voor mij gratis omdat het dan een 06 nummer is, ik zal het hier voor u bij zetten. Tel.0654500100
PS. De bestellingen worden uitgevoerd door een extern bedrijf dus daar kan ook iets mis gegaan zijn.
1200 is het gratis gsm nummer
duidelijk niet slim en onjuist, met een abonnement bellen naar Vodafone is geheel gratis, nul komma nul kostenNivram schreef:olaf79 schreef:112?
Sorry foutje moet natuurlijk 1200 zijn stom van mij.
Har06:
Zelf zaken regelen
Bel 1200 - bekijk keuzemenu
Gratis of € 0,45 per gesprek voor Scherp-abonnees
Altijd bereikbaar
Met een vaste telefoon
Bel 06 54 50 01 00 - bekijk keuzemenu
Tarief voor bellen naar mobiel
Altijd bereikbaar
Kosten zijn afhankelijk van soort abonnementduidelijk niet slim en onjuist, met een abonnement bellen naar Vodafone is geheel gratis, nul komma nul kosten![]()
Zelf zaken regelen
Altijd bereikbaar
Met een vaste telefoon
Altijd bereikbaar
Kosten zijn afhankelijk van soort abonnementHar45 schreef:Har06:duidelijk niet slim en onjuist, met een abonnement bellen naar Vodafone is geheel gratis, nul komma nul kosten![]()
Zelf zaken regelen
Altijd bereikbaar
Met een vaste telefoon
Altijd bereikbaar[/quote]
Helder en duidelijk, nogmaals ik bel met 1200 altijd gratis