Ik heb bij Telfort een kontract afgesloten met als service van Telfort dat zij het kontract met mijn huidige provider zouden opzeggen en nummer behoud. Nu 3 maanden later zit ik met dubbele nota`s en bij nabellen blijkt dat Telfort niets heeft gedaan.
een maal heb ik een brief gekregen met een verzoek hun tebellen omdat ik niet op een S.m.s heb gereageerd die zij naar het nieuwenummer hadden gestuurd die niet in gebruik was en komt omdat ik nummer behoud had aangevraagd ik heb netjes gebeld na 30 min iemandt gesproken van de afdeling nummer behoud en uit dit geprek bleek dat de medewerkster in de winkel een nummer niet goed heeft overgenomen, dit nummer weer doorgegeven en verder niets meer vernomen volgens de dame in de winkel(TELFORT) zou ik na drie maanden bericht krijgen dat ik via het net werk van Telfort zou bellen,
mooi niet het enigste wat ik krijg zijn dubbele nota`s
wie heeft deze ervaring ook en wie heeft advies wat te doen
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nummer behouden !!
-
Captain Pervert
Re: nummer behouden !!
Naar die winkel gaan en niet meer naar buiten gaan voordat het opgelost is. Die nummerportering is waarsch. mislukt omdat die vrouw het klantnummer van je oude provider niet goed heeft genoteerd.