Via de website www.typhone.nl heb ik midden november een abonnement afgesloten bij Telfort. Een paar dagen later kreeg ik het contract thuisgestuurd. Dit contract heb ik volledig ingevuld. Om in detail te treden; ik heb aangegeven dat het contract per direct in moest gaan. Een tijd later kreeg ik mijn telefoon met simkaart toegestuurd. Deze heb ik dan ook uiteraard gelijk gebruikt. Toen ik mijn rekening online aan het bekijken ben viel ik bijna van mijn stoel. Er is een rekening van meer dan €1.000!
Na de rekening wat beter bekeken te hebben neem ik waar dat de hoge internet rekening stopt op 15 december. Dat is het moment dat mijn nummer omgezet werd.
Mijn vriend heeft kort na mij een ander abbonement genomen bij een andere provider. Hij kreeg keurig netjes vermeld dat hij de simkaart nog niet moest gebruiken maar pas wanneer het telefoonnummer was overgezet. Bij mijn simkaart kreeg ik geen enkele waarschuwing, ook niet toen ik meer dan 100 euro per dag verbruikte met internetten
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nummer omzetten Telfort!
-
stofzuigertje
Re: nummer omzetten Telfort!
U kreeg een direct werkende kaart maar gelijk overzetten kan niet.
Er is daar ook tijd voor nodig en zonder informeren en controleren iets gaan gebruiken is voor Uw eigen risico.
Dat je oude aanbieder geen internet aanbood en nu deze kosten is niet hun zaak.
Helaas maar je moet nu eenmaal voorzichtig zijn en alles goed lezen en niet alleen de mooie reclame om jou als klant te lokken maar ook die lastig leesbare voorwaarden waar je akkoord mee ging.
Er is daar ook tijd voor nodig en zonder informeren en controleren iets gaan gebruiken is voor Uw eigen risico.
Dat je oude aanbieder geen internet aanbood en nu deze kosten is niet hun zaak.
Helaas maar je moet nu eenmaal voorzichtig zijn en alles goed lezen en niet alleen de mooie reclame om jou als klant te lokken maar ook die lastig leesbare voorwaarden waar je akkoord mee ging.
-
Telfort webcare
- verified
- Contacteer:
Re: nummer omzetten Telfort!
@MHornstra,
Graag laat ik voor u uitzoeken wat de mogelijkheden zijn. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.
Laïla
Graag laat ik voor u uitzoeken wat de mogelijkheden zijn. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.
Laïla