8 juni dit jaar ben ik overgestap naar van Simpel naar Ben.
Hierbij heb ik aangegeven nummerbehoud te willen. na enkele dagen kwam ik erachter dat het nummerbehoud nog steeds niet geregeld was.
Ik ben nu twee en een halve maand bezig om mijn nummer te laten omzetten. Met Simpel en BEN contact gezocht via alle mogelijke kanalen maar nog steeds is er niks geregeld. Beide providers blijven naar elkaar wijzen en blijven intern bezig. Al die tijd mag ik door blijven betalen en kan ik geen gebruik maken van mijn abbonnement.
Wat kan ik hier mee doen? Ik blijf dagelijks vragen naar een update maar meer dan 'we zijn er mee bezig' krijg ik niet te horen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nummerbehoud Ben al bijna 3 maanden niet geregeld
Re: Nummerbehoud Ben al bijna 3 maanden niet geregeld
Als U dagelijks vraagt naar een update (wat een open vraag is) dan zult ook iedere keer hetzelfde antwoord krijgen (we zijn er mee bezig). In principe stapt U over naar Ben en zal Ben de overstap en het nummerbehoud moeten regelen. Zij zouden U ook moeten kunnen vertellen waarom het nog niet geregeld is. Dat kan verschillende oorzaken hebben. U abonnement bij Simpel kan nog langer doorlopen. U heeft het verkeerde telefoonnummer en/of SIMCard nummer doorgegeven. U kunt aan Simpel de directe vraag stellen waarom het nummerbehoud afgekeurd is. Misschien geven ze dan een nuttig antwoord.Ngroend schreef:8 juni dit jaar ben ik overgestap naar van Simpel naar Ben.
Hierbij heb ik aangegeven nummerbehoud te willen. na enkele dagen kwam ik erachter dat het nummerbehoud nog steeds niet geregeld was.
Ik ben nu twee en een halve maand bezig om mijn nummer te laten omzetten. Met Simpel en BEN contact gezocht via alle mogelijke kanalen maar nog steeds is er niks geregeld. Beide providers blijven naar elkaar wijzen en blijven intern bezig. Al die tijd mag ik door blijven betalen en kan ik geen gebruik maken van mijn abbonnement.
Wat kan ik hier mee doen? Ik blijf dagelijks vragen naar een update maar meer dan 'we zijn er mee bezig' krijg ik niet te horen.
Re: Nummerbehoud Ben al bijna 3 maanden niet geregeld
Bij beide wordt het antwoord gegeven dat de fout bij de ander ligt. Er is geen enkele reden dat het nummerbehoud niet goedgekeurd wordt. Ben krijgt de melding dat het nummer niet actief is bij simpel en bij simpel zeggen ze dat hij al overgezet moet zijn. Maar toch kan ik nog gebeld worden op mijn nummer met de simkaart van simpel