ik heb onlangs een abonnement genomen bij o2 ik heb dit nu een maand inmiddels 5 keer klantenservice gebeld want het bereik is slecht ( tijdens gesprek ruis of het gesprek valt weg) nou het is een waterval van smoezen van deze klantenservice.HET LIGT AAN DIT EN DAT MAAR NIET AAN HET NETWERK EN OOK NIET AAN DE SIMKAART DUS HET IS MIJN PROBLEEM.
WE HEBBEN NOG 4 MEBIELTJES IN ONS GEZIN BJ ANDERE PROVIDERS DIE WERKEN GEWOON GOED EN OOK NOG NOOIT PROBLEMEN GEHAD.
HET ALLERMOOISTE ANTWOORD WAT IK VANDAAG HEB GEKREGEN IS DEZE O2 GARANDEERD NIET DAT BINNENSHUIS JE EEN GOED BEREIK HEBT DIT STAAT IN DE VOORWAARDEN.
IK ZEI DIT MOET JE IN JE ADVERTENSIES VERMELDEN JE MAG TOCH VERWACHTEN DAT EEN TELEFOON NORMAAL WERKT.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] o2 500 minuten abonnement
Re: o2 500 minuten abonnement
Het is belangrijk met zulk soort klachen te melden waar je dit probleem hebt. Heb je het alleen in in bepaald gebied of overal. Vraag of je klacht behandeld kan worden door een afdeling die zich bezig houd met optimalisatie van het netwerk.
Iedere operator heeft zo`n afdeling.Het o2 netwerk is doorgaans betrouwbaar maar het kan plaatselijk een fout hebben . Geef hier op dit forum een regio aan waar je deze klacht hebt misschien ben je niet de enige
Iedere operator heeft zo`n afdeling.Het o2 netwerk is doorgaans betrouwbaar maar het kan plaatselijk een fout hebben . Geef hier op dit forum een regio aan waar je deze klacht hebt misschien ben je niet de enige
Re: o2 500 minuten abonnement
Je hoort van te voren te checken van de dekking is in je regio.
En je hoeft niet te schreeuwen. We zijn niet doof.
En je hoeft niet te schreeuwen. We zijn niet doof.