LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] O2 Belminuten
O2 Belminuten
Ik heb een abonnement bij O2 van 120 minuten per maand, ik heb in de maand december 45 min. verbeld, dus hou ik anderhalf uur over en neem dit mee naar de volgende maand, alleen denkt O2 daar anders over? want volgens mijn rekening neem ik 45 min. mee naar de volgende maand! een half uur te weinig dus. Ik gebeld met O2 na de nodige keuze menu's eindelijk een dame aan de lijn, deze dame zou een klachtenformulier voor me maken, en dan mocht ik na twee weken terugbellen voor de uitslag??? ik vroeg of ik niet gewoon een creditnota kon krijgen, of de volgende maand gewoon een 30 min. erbij, helaas dit kon niet. Na twee weken gebeld voor de uitslag, andere dame aan de lijn, u raad het al!!! klachtenformulier kwijt, deze dame ging een nieuwe voor me maken en deed mij de belofte dat het met de volgende rekening wel verrekend zou worden, en anders de maand daarop... gewoon te gek voor woorden, ik moet dus twee maanden afwachten, om waarschijnlijk daarna te constateren dat het geheel nog niet in orde is. Wat mij mateloos ergerd is dat je tegen deze praktijken niets uit kan richten.
Re: O2 Belminuten
Dag klant,
Je slaat wartaal uit. Wat moeten wij nou met iemand die niet heeft geleerd om te communiceren? Je interpunctie deugt niet, je spelling laat veel te wensen over en ook de inhoud en de samenhang van je betoog ontgaat ons.
Genoeg gezegd en geschreven over onze organisatie, richt je pijlen eerst maar eens op jezelf, vind je ook niet?
O2 directie
Je slaat wartaal uit. Wat moeten wij nou met iemand die niet heeft geleerd om te communiceren? Je interpunctie deugt niet, je spelling laat veel te wensen over en ook de inhoud en de samenhang van je betoog ontgaat ons.
Genoeg gezegd en geschreven over onze organisatie, richt je pijlen eerst maar eens op jezelf, vind je ook niet?
O2 directie
Ja
o2 is waardeloos. Ik ben sindskort afgesloten. Hier is de reden:
Ik heb een 360 abbonoment. Ben een tijd naar het buitenland geweest en ik heb nu 2 rekeningen van ieder om en nabij 80 euro! Terwijl mijn telefoon thuis lag!(en niet is gebruikt, aangezien ik alleen woon)
Nou dit ga ik dus echt wel uitzoeken. O2 jullie zuigen echt! Correct nederlands of niet O2 directie... dan maar in het engels.
O2 SUCKS! Nou teverden? Correct genoeg?
o2 is waardeloos. Ik ben sindskort afgesloten. Hier is de reden:
Ik heb een 360 abbonoment. Ben een tijd naar het buitenland geweest en ik heb nu 2 rekeningen van ieder om en nabij 80 euro! Terwijl mijn telefoon thuis lag!(en niet is gebruikt, aangezien ik alleen woon)
Nou dit ga ik dus echt wel uitzoeken. O2 jullie zuigen echt! Correct nederlands of niet O2 directie... dan maar in het engels.
O2 SUCKS! Nou teverden? Correct genoeg?
aan 02 directie
Wat een enorm onbeschofte reactie richting een klant.
Hier blijkt wel uit dat er in ieder geval bij customerservices van 02 iemand niet op de juiste plek zit.
Excuses zijn wel op zijn plaats.
Wat een enorm onbeschofte reactie richting een klant.
Hier blijkt wel uit dat er in ieder geval bij customerservices van 02 iemand niet op de juiste plek zit.
Excuses zijn wel op zijn plaats.
Inderdaad!.
Wanneer je gelloft dat dit echt de directie is, dan ben je echt zeer goedgelovig.
Waarom zou O2 op deze manier rageren?
Ik vind dat Radar die mail moet verwijderen.
Ik zeg niet dat O2 goed is, maar dit is onjuist.
Wanneer je gelloft dat dit echt de directie is, dan ben je echt zeer goedgelovig.
Waarom zou O2 op deze manier rageren?
Ik vind dat Radar die mail moet verwijderen.
Ik zeg niet dat O2 goed is, maar dit is onjuist.
Toch heb ik de ervaring dat mensen bij o2 zeer onbeschoft doen tegen klanten, wij hadden een vraag over een internet aanbieding, zegt die dame gewoon dat die aanbieding niet op internet staat, terwijl wij hem voor onze neus hebben, en ze vertikt het om even te kijken. bij aandringen om toch te kijken zegt ze, nee dat doe ik niet, ik ga nu de verbinding verbreken en tuut tuut, ze heeft gewoon opgehangen, dan vraag ik me toch af hoe klantvriendelijk ben je dan? Ook worden we regelmatig doorverbonden van de een naar de ander en weer terug na 3 verschillende afdelingen beland je weer bij de eerste en ondertussen ben je nog geen stap verder.
Wij hebben onze buik vol van o2, na heel veel problemen gaan we nu over naar T-mobile (ben) hopenlijk gaan die wat prettiger met hun klanten om
Wij hebben onze buik vol van o2, na heel veel problemen gaan we nu over naar T-mobile (ben) hopenlijk gaan die wat prettiger met hun klanten om
als de directie zo zou reageren op klachten dan mag 02 blij zijn als zij over 1 jaar nog bestaan !
nog iets, ze staan niet voor niets in de uitverkoop, je weet wel, in de etalage.
nog iets, ze staan niet voor niets in de uitverkoop, je weet wel, in de etalage.