LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] O2, de stand van zaken?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Jeroen

O2, de stand van zaken?

Ongelezen bericht door Jeroen »

Na de uitzending van 11 november j.l. en de vele reacties op dit forum ben ik benieuwd naar de stand van zaken rond de vele klachten over de brieven van het incassoburo GGN. Ik heb een soortgelijk probleem. 2 jaar niets van O2 gehoord en ineens een brief van het incassoburo. Een maand geleden en twee weken geleden contact gezocht via email met het incassoburo, maar die hebben blijkbaar een voorbeeld aan O2 genomen. Ze laten namelijk niets van zich horen.

Ik ben inmiddels ge-emigreerd en het is nogal moeilijk om aan actuele informatie te komen. Graag reacties van mensen die al wel iets hebben gehoord na de uitzending van 11 november.
Detail: doordat ik niet meer in Nederland woon bereikte de brief van GGN mij 2 weken na het verstrijken van de betalingstermijn.

Gompie

Re: O2, de stand van zaken?

Ongelezen bericht door Gompie »

Het is nog steeds niet afgelopen, dit jaar augustus lag er na 2 jaar niks gehoord te hebben van Telfort/O2 een brief van GGN bij mij op de deurmat.....ben nu in gevecht met ze!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Problemen zijn allemaal opglost Gompie! Althans die toen speelden... en dat is wel meer dan een jaar terug alweer!

Telfort heeft het recht jou kosten te factureren die in het verleden niet gefactureerd zijn, of niet betaald zijn. Daarbij komen idd incassokosten bij e.d.

Het punt is: heeft Telfort gelijk dat die kosten ooit zijn gemaakt. Zij hebben jou dus al specificaties gestuurd, maar je bent er niet mee eens. Brieven heb je al gestuurd.

Probeer eens een aangetekende brief met daarin de rede waarom je het er niet mee eens bent en dat je zonder verdere informatie niet wilt betalen. Vraag om een oplossing, desnoods een gesprek tussen jou en Telfort, dat allemaal netjes en goed onderbouwd.

Dan komt er heus een antwoord terug en wellicht kunnen jullie rond de tafel komen, al is dat niet persoonlijk, maar per brief.

Succes ermee!

Gompie

Ongelezen bericht door Gompie »

Gast,

Heb ik allemaal al gedaan. Heb 2 aangetekende brieven verstuurd, met vragen reacties etc, ik krijg geen antwoorden! Laatste keer weer brief ontvangen van GGN met specificaties, die niet overeen komen met het telefoonnummer! Ze luisteren/willen het gewoon niet lezen in mijn brief! Het enige wat telt is geld!!! Wat jij schrijft, kopieën die je meestuurt, het doet er gewoon niet toe volgens mij, want ze doen er niks mee!!! En voor elke brief die je stuurt en weer ontvangt, worden de kosten alleen maar hoger!
Ik wil die incasso **** er nu tussenuit hebben en ga met Telfort/O2 het gevecht aan!
Het ligt echt niet aan mij hoor! Lees maar eens andere reacties hier op het forum, O2 of te wel Telfort heeft er een potje van gemaakt en blijkbaar is hun administratie nog steeds niet op orde!!!!
Tis natuurlijk wel heel gemakkelijk om een brief te sturen en zeggen, dat bedrag binnen 10 dagen bijv overmaken, zonder dat je van iets weet! 2 jaar niks van Telfort vernomen heb, allang geen abonnement meer heb etc.

Gesloten