LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] o2 haalt je simlock er niet af

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
DLV-C

o2 haalt je simlock er niet af

Ongelezen bericht door DLV-C »

Ik ben al 4 maanden bezig met m'n simlock van m'n telefoon te halen bij o2 maar ze roepen dat ze het niet kunnen dat de code bij de leverancier ligt en nu opeens dat m'n aanvraag tot 3 x toe geweigert is maar ze weten niet waarom

robert

Re: o2 haalt je simlock er niet af

Ongelezen bericht door robert »

Zwarte markt Beverwijk... 1 minuutje werk

Tb

Ongelezen bericht door Tb »

Ben 1 jaar bezig geweest, ze vertikken het.
De Opta.nl doet er niets aan.
volgens de wed moet na af loopt van contract gratis een simlich del blok gestuurd worden als je vraagt.

Ruud

Ongelezen bericht door Ruud »

Ik heb dezelfde ervaring met O2. Ook ik ben al 6 maanden bezig om mijn symlock eraf te krijgen. O2 zegt ook tegen mij dat ze de code niet van de fabrikant krijgen en dat ze niet weten waarom. Ook reageert klantenservice niet op mijn brieven en aan de directie geadresseerde brieven worden teruggegeven aan klantenservice en beantwoord met een ontvangstbevestiging waarin staat dat ik binnen 5 werkdagen antwoord op mijn vraag zal ontvangen. Iets wat vervolgens natuurlijk niet gebeurd.

Carl

Ongelezen bericht door Carl »

Ook ik heb al een paar weken geleden, een verzoek ingedient om de simlock eraf te halen. Ik w8 nu nog steeds, terwijl ze zeggen dat het 2 weken duurt, aan de telefoon. Op de de site staat trouwens binnen 30 dagen, dus lekker tegenstrijdig. En trouwens op de zwarte markt, wordt de hele software vervangen, om de simlock te omzeilen. Dit kan soms problemen geven, meestal gaat het goed, maar als het fout gaat, kan je je mob. weggooien!

els

Ongelezen bericht door els »

DEZE ERVARING HEB IK
OM JE MOBIELTJE SIMLOCK VRIJ TE KRIJGEN HEB JE IN IEDERGEVAL VEEL GEDULD NODIG
EERST STUREN ZE JE DE VERKEERDE CODE
DAN IS DUS JE SOFTWARE IN DE WAR
VERVOLGENS MOET JE DE TEL OPSTUREN
NA MAANDEN KRIJG JE DAN UIT EINDELIJK BERICHT DAT HIJ KAPOT IS
NOU DAT WAS DUS HELEMAAL NIET ZO
AFFIJN IK BEN ER NU AL ZO'N MAAND OF 3 MEE BEZIG
EN NOG HEB IK MN MOBIELTJE NIET
NU MOET IK BETALEN OF ZIJ VERNIETIGEN HEM
WAAR HALEN ZE HET RECHT VADAAN OM MIJN EIGENDOM TOE TE EIGENEN
RADAR MISSCHIEN WETEN JULLIE EEN OPLOSSING

william_de_beste

Ongelezen bericht door william_de_beste »

Els, ze gaan inderdaad je toestel vernietigen, sterker nog: ze gaan je toestel ritueel verbranden bij O2. Op een hele grote brandstapel met allerlei lelijke, oude, waardeloze mobieltjes zoals de jouwe. Een welbedoeld advies: Houd je ramen en deuren gesloten en zet de TV aan, want mogelijk komen er giftige gassen vrij. En mocht je zo dom zijn geweest om je SIMcard mee te sturen, dan raad ik je aan om hem te laten blokkeren op de klantenservice. Want die jongens van O2 kan je echt niet vertrouwen!

Gesloten