Na een vakantie, mobiel niet gebruikt, zet ik heb aan en vraag beltegoed op, krijg een melding "ongeldige service code". Met klantenservice gebled, Tja uw 05 nummer is Vervallen!!! U heeft al geruime tijd niet opgewaardeerd, dus laten we uw nummer vervallen!
Mijn reactie er stond nog ruim euro 32,00 aan beltegoed op mijn kaart, dus opwaarderen was niet nodig! Nu ben ik ben beltegoed dus kwijt?? Ja zegt dame van klanteservice, schrijft u maar een klachtenbrief, maar ik betwijfel of u het bedrag retour ontvangt!!
Dit is toch te gek voor woorden, dit regelrecht diefstal!!!
Op verdere vragen van mij aan dame klantenservice o2, kwam een geen antwoordt meer, gewoon zwijgen..... was zeker in de training gezegd!!!.
conclusie: geen 06 nummer meer en mijn geld weg!!
Radar aub doe er wat meer, want dit kan toch niet.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] O2 prepaid
Re: O2 prepaid
Ja dit is natuurlijk heel vervelend, maar heeft u geen melding gehad dat uw beltegoed bijna niet meer geldig is? Dat is niet netjes van O2. Maar bij alle aanbieders zijn ze streng met dit soort dingen. Ze maken alleen verlies op u helaas.... Ik denk dat het geen zin heeft om een brief te sturen, u krijgt toch geen antwoord. ( ervaring....)
Ik vind het ook pure diefstal! Je hebt een telefoon gekocht plus een beltegoed. Hoe kan het dan dat ze verlies op je maken als je dat niet gebruikt. Ikk heb recht op dat beltegoed en op het gebruik van die GSM wanneer en hoe ik dat wil. RADAR DOE ER WAT AAN!
Radar, doe alsjeblieft iets met al die klachten omtrent O2. Gewoon schrijnend om al die nare lange verhalen op dit Forum te lezen.
Mag een disfunctionerend organisatie zomaar telecomdiensten aanbieden in Nederland?
Is O2 wel ISO-gecertificeerd?
Wat voor mensen leiden O2?
Is er ueberhaupt wel leiding bij O2?
Wat zijn hun motieven? Zijn er criminele motieven?
Zoek het een keer uit en leg Nederland uit hoe dit allemaal zit, want veel Nederlanders denken echt dat O2 een club van zakkenvullers is
Groet,
Sandra
Mag een disfunctionerend organisatie zomaar telecomdiensten aanbieden in Nederland?
Is O2 wel ISO-gecertificeerd?
Wat voor mensen leiden O2?
Is er ueberhaupt wel leiding bij O2?
Wat zijn hun motieven? Zijn er criminele motieven?
Zoek het een keer uit en leg Nederland uit hoe dit allemaal zit, want veel Nederlanders denken echt dat O2 een club van zakkenvullers is
Groet,
Sandra
Dag Sandra,
Je oproep is nog niet verhoord, lijkt me. Ik ben al maandenlang in de clinch met O2 en ze zijn niet in staat om hun problemen met mij op een fatsoenlijke manier af te handelen.
Smetje
Je oproep is nog niet verhoord, lijkt me. Ik ben al maandenlang in de clinch met O2 en ze zijn niet in staat om hun problemen met mij op een fatsoenlijke manier af te handelen.
Smetje