LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] O2 Rocks Tha Place
O2 Rocks Tha Place
Eens een keer wat positiefs.
Kijk eens na andere providers !!!
Waar kun je nou bellen voor 1 cent p/m ????
en dat elke maand 500 minuten lang!!
En alles buiten die bundel voor maar 15 cent !!
GEEN GELD VIND IK !!
Lees de consumentenbond van November: http://www.online.o2.nl/consumentenbond
En kijk eens even wat zij zeggen !! Zo en wat hebben jullie daarop te zeggen !
O2 ga zo door !!!
Kijk eens na andere providers !!!
Waar kun je nou bellen voor 1 cent p/m ????
en dat elke maand 500 minuten lang!!
En alles buiten die bundel voor maar 15 cent !!
GEEN GELD VIND IK !!
Lees de consumentenbond van November: http://www.online.o2.nl/consumentenbond
En kijk eens even wat zij zeggen !! Zo en wat hebben jullie daarop te zeggen !
O2 ga zo door !!!
Re: O2 Rocks Tha Place
Ik ben het helemaal eens met Henk Jan.
O2 biedt een geweldig spectaculair voordelig abonnement, waar menigeen plezier aan zal beleven.
Lijkt me trouwens ook een leuk cadeau-idee voor Sinterklaas of Kerstmis om je familie, vrienden en/of kennissen te verrassen met een simmetje van O2.
Doen!
Bart
O2 biedt een geweldig spectaculair voordelig abonnement, waar menigeen plezier aan zal beleven.
Lijkt me trouwens ook een leuk cadeau-idee voor Sinterklaas of Kerstmis om je familie, vrienden en/of kennissen te verrassen met een simmetje van O2.
Doen!
Bart
He Folks!
Time to wake up!
Do O2!!!!
Makes you feel great!
Your friend,
Benny
Time to wake up!
Do O2!!!!
Makes you feel great!
Your friend,
Benny
looks like some O2 employees have nothing better to do than post here!
goedkoop is het iid.
maar wat doe je als je naar ene jaar of wat toe bent aan een nieuw toestel? Zit je bij O2 toch wel fout ;)
maar wat doe je als je naar ene jaar of wat toe bent aan een nieuw toestel? Zit je bij O2 toch wel fout ;)
Heb via Internet ook zo'n telefoon en abonnement aangeschaft bij O2. Blijkt mijn woonwijk net niet gedekt te zijn door het net. Heb nu dus een simlock-toestel met belbundel die we deels niet kunnen gebruiken. En kom er dus ook waarschijnlijk niet van af.
Keep your hands up in the air:
Sing with me the O2 song:
O2 came to Holland,
not so far from the sea,
O2 came to Holland,
made life happy for me,
O2 came to Holland,
a rainbow in the sky,
O2 came to Holland,
like dung attracks a fly
O2 Rocks the PLAZZZZZAAAAA!!!
Sing with me the O2 song:
O2 came to Holland,
not so far from the sea,
O2 came to Holland,
made life happy for me,
O2 came to Holland,
a rainbow in the sky,
O2 came to Holland,
like dung attracks a fly
O2 Rocks the PLAZZZZZAAAAA!!!
Beste O2-medewerkers en alle andere slecht rijmende O2-fans!
Het feit dat jullie deze berichten op de radarsite plaatsen, geeft aan dat jullie blijkbaar niet doorhebben dat deze berichtjes geen enkele positieve bijdrage leveren, sterker nog O2 als bedrijf alleen nog maar verder belachelijk maken.
Waarom?
Hoe zal ik het zeggen....
Waar rook is is vuur of wie de schoen past trekke hem aan
Ik bedoel, waarom moeten jullie zo nodig reclame maken voor O2 op deze ongebruikelijke manier?
Is hier een aanleiding voor? Is het nodig ook positief nieuws te veinzen omdat O2 blijkbaar in de meeste gevallen zeer slecht met zijn klanten omgaat?
Trouwens, lekker boeiend of ik 400 of 500 minuten krijg en of mijn tikken nou 1 of 2 cent kosten. Ik wil als consument gewoon een leverancier die zijn zaakjes voor elkaar heeft.
Elke provider zal op punten wel voordeliger zijn dan anderen.
Stel je nou eens voor dat ik een huis zou huren, tegen voordelige tarieven, maar de huur wordt elke keer onjuist of veel te vroeg/ of laat afgeschreven en elke keer als mijn verwarming stuk is of i.d. ik maanden moeten wachten op een oplossing?
Kortom; als je de consumenten terug naar O2 wilt hebben, kap dan met dit soort mailtjes op radarforums etc. maar werk aan een betere organisatie en service. Er is geen klant die geïnteresseerd is in een rommelige organisatie, al krijgt hij 2000 belminuten voor 0,5 cent!!
XX
Ik heb gezegd, leer, ga heen en vermenigvuldigt u
Oh ja: mocht O2 het niet kunnen/ willen leren:
Binnenkort moeten jullie allemaal een Manchester Utd. shirtje aan. Binnenkort gaat O2 namelijk aan het gas en wordt de club opgekocht door Vodaphone.
Ben wel bang dat het Vodaphone alleen te doen om het netwerk en het marktaandeel en dat ze zodra O2 is opgekocht, het overbodige personeel op straat zullen kieperen. Maar ja, wie niet presteert gaat ten onder.
Laten we dus met z'n allen alvast het Vodaphone clublied instuderen.....
VODAPHONE, we houden van elkaar
VODAPHONE, op weg naar een goed jaar
We zijn niet te stoppen
Zijn niet te verslaan
Nee, Nee, dat 02 gaat eraan !!
Lala lala Vodaphone, Vodaphone
(Melodie: Feyenoord, we houden van die club)
VODA: USE THE FORCE
Het feit dat jullie deze berichten op de radarsite plaatsen, geeft aan dat jullie blijkbaar niet doorhebben dat deze berichtjes geen enkele positieve bijdrage leveren, sterker nog O2 als bedrijf alleen nog maar verder belachelijk maken.
Waarom?
Hoe zal ik het zeggen....
Waar rook is is vuur of wie de schoen past trekke hem aan
Ik bedoel, waarom moeten jullie zo nodig reclame maken voor O2 op deze ongebruikelijke manier?
Is hier een aanleiding voor? Is het nodig ook positief nieuws te veinzen omdat O2 blijkbaar in de meeste gevallen zeer slecht met zijn klanten omgaat?
Trouwens, lekker boeiend of ik 400 of 500 minuten krijg en of mijn tikken nou 1 of 2 cent kosten. Ik wil als consument gewoon een leverancier die zijn zaakjes voor elkaar heeft.
Elke provider zal op punten wel voordeliger zijn dan anderen.
Stel je nou eens voor dat ik een huis zou huren, tegen voordelige tarieven, maar de huur wordt elke keer onjuist of veel te vroeg/ of laat afgeschreven en elke keer als mijn verwarming stuk is of i.d. ik maanden moeten wachten op een oplossing?
Kortom; als je de consumenten terug naar O2 wilt hebben, kap dan met dit soort mailtjes op radarforums etc. maar werk aan een betere organisatie en service. Er is geen klant die geïnteresseerd is in een rommelige organisatie, al krijgt hij 2000 belminuten voor 0,5 cent!!
XX
Ik heb gezegd, leer, ga heen en vermenigvuldigt u
Oh ja: mocht O2 het niet kunnen/ willen leren:
Binnenkort moeten jullie allemaal een Manchester Utd. shirtje aan. Binnenkort gaat O2 namelijk aan het gas en wordt de club opgekocht door Vodaphone.
Ben wel bang dat het Vodaphone alleen te doen om het netwerk en het marktaandeel en dat ze zodra O2 is opgekocht, het overbodige personeel op straat zullen kieperen. Maar ja, wie niet presteert gaat ten onder.
Laten we dus met z'n allen alvast het Vodaphone clublied instuderen.....
VODAPHONE, we houden van elkaar
VODAPHONE, op weg naar een goed jaar
We zijn niet te stoppen
Zijn niet te verslaan
Nee, Nee, dat 02 gaat eraan !!
(Melodie: Feyenoord, we houden van die club)
VODA: USE THE FORCE