LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] O2 zuiver bellen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Sebastian

O2 zuiver bellen

Ongelezen bericht door Sebastian »

Ik ben bijna van dag 1 klant van O2-Telfort. Ik was altijd tevreden. Mijn rekeningen kwamen netjes binnen en ik betaalde de rekeningen netjes. Enkele maanden geleden wilde ik mijn rekening verlengen met de ´voordelige´actie O2 zuiver bellen. Dat betekende 7,50 abbonnementskosten en voor 5,00 euro met 500 `gratis´belminuten. Ik dacht´dat het me dus heel veel geld zou schelen, want ik had een abbonnement van iets van 30 euro per maand met iets van 360 minuten in belbundel.
Nou ik ben heel erg geschrokken van mijn rekeningen!! Mijn rekeningen zijn nu tegen de 100 Euro!! Lekker voordelig is dat!! Ik ben erachter gekomen dat die 500 belminuten alleen gelden voor minuten naar ´vaste´telefoons en naar andere mobiele O2 nummers (Ja, je moet dus voortaan vragen of iemand abbo is van O2) De telefoniste van O2 heeft dat er niet bijgezegd en 12,50 euro voor 500 belminuten is helemaal niet zo goedkoop als je er geen telefoon bij neemt. Zo doe je geen zaken!! Zeker niet met klanten van het eerste uur!!
Ik heb al een klachtenbrief verstuurd met daarbij een opzegging van het contract. Maar natuurlijk wordt daar niet op gereageerd!! O2 sucks big time!!! Ik ga proberen om dat contract op te zeggen en ik ga lekker naar Ben!! Ik ben zelfs nu goedkoper uit als ik een abbonnement neem van Ben en de O2 abbo aanhoud. Ik ben benieuwd of nog meer mensen hetzelfde probleem hebben.

Hans

Re: O2 zuiver bellen

Ongelezen bericht door Hans »

Neeeeeeeeee! Ga gewoon naar KPN of Vodafone!!! Bij Ben hebben ze precies dezelfde ellende!!!!!

Ben is ok

Ongelezen bericht door Ben is ok »

Hans en Sebastiaan,

Ik heb sinds 2 jaar een abo bij Ben en heb nog NOOIT een probleem gehad. De keren dat ik naar de klantenservice moest bellen (voor GPRS en WAP instellingen) ben ik heel snel en vriendelijk geholpen. Mijn rekeningen zijn altijd lager dan verwacht (zelfs als ik in het buitenland ben geweest) Ik vind het echt jammer dat Ben nog steeds zo'n slechte naam heeft, omdat, zeker gezien hun prijzen en aanbiedingen, het een zeer solide provider is.

Mvg.
Peter Hoogakker

pietje

Ongelezen bericht door pietje »

Jah eigenschuld dikke bult.
moet je maar eerst de voorwaarden lezen of opvragen voordat je aan een nieuw abo. begint.
Je bestelt toch ook niks in een restaurant zonder dat je navraagt wat erin zit of je leest waar het van gemaakt is.
Ik denk niet dat o2 door jou vergissing voortijdig de abo. gaat beeindigen.

Ik zeg gewoon hoe onnozel kunne mensen zijn!!!

malle pietje

Ongelezen bericht door malle pietje »

Inderdaad dat zuiver bellen is gewoon een matennaaier abbo. O2 Laat gewoon zien dat het niet deugd. O2 is de zwakste schakel en mag van mij ook ********!!
He Pietje dat lijkt me echt gezwellig om met jou uit te gaan eten als je eerst altijd de menukaarten doorspreekt met de ober.

Brian

Ongelezen bericht door Brian »

Wat te denken vande volgende situatie (ik ga het in detail vertellen, want ik ben het zat). Van die jongens die aan zuiver bellen doen (wat houdt dat in godsnaam in???) krijg ik zo langzamerhand een hele grote sik, iedere keer weer opnieuw. Dan is er een probleem met mijn rekening, dan heb ik ergens geen bereik, dan wordt mijn Simmetje niet geactiveerd, of een kaartfout of iets dergelijks. Gewoon schrijnende ellende, ik ben het dus helemaal #$%^$ zat. Tot zover zal ik niet verschillen van al de anderen op dit forum met hun onbeschrijvelijke sores bij O2. Dan stuur ik begin januari mijn toestel op naar O2, omdat het tijdens mijn ochtend-stoelgang uit mijn zak was geglipt.
En wat zie je dan: Je moet gewoon twee maanden wachten totdat je je mobieltje terugkrijgt. Maar je abonnement loop t gewoon door, echt onsmakelijk. Dan krijg je je mobieltje terug en het lijkt toeval, maar ik ben het tijdens mijn stoelgang verloren, maar het leek wel of het tijdens de reparatie in het riool had gelegen. De kunststof buitenkant was helemaal bruin/geel geworden (kleur bij aanschaf: lichtblauw) en het ding meurde naar pis. Ik ga niet zeggen dat ze eroverheen gezeikt hebben, maar het lijkt er bijna wel op. Wat een smerig bedrijf, zeg! Als je een reparatie uitvoert, dan zorg je er - ik hoop dat ik niet teveel vraag - er toch gewoon *$%^$ voor dat je het toestel in de oorspronkelijke staat teruggeeft aan je klant???
Ik ben een lastig mannetje, maar O2 flikt gewoon teveel verkeerde dingen.

Groetjes van Brian

Trien

Ongelezen bericht door Trien »

Stomme sukkel!
Je koopt geen broodje bij de supermarkt ofzo.
Lees eerst de voorwaarden voordat je aan iets begint!

ex-o2

Ongelezen bericht door ex-o2 »

Ik ben het niet altijd eens met o2, maar je had beter je huiswerk moeten doen. O2 adverteert heel duidelijk, dat alleen nummers van o2 en alle nationale vaste nummers binnen de bundel vallen.
Goed lezen is ook een vak op zich

nog steeds O2 (+vodafone)

Ongelezen bericht door nog steeds O2 (+vodafone) »

i rest my case. het stond en staat echt heel duidelijk in de advertenties van O2 dat alleen vaste nationale nummers + O2 mobiele nummers in de bundel vallen.
de enige waarbij alles in de belbundel zit is dutchtone.
alleen praat je daar niet over belminuten maar beltegoed, want als je alleen vaste nationale nummers belt voor euro 0,14 of zo heb je zo'n 140 minuten, maar bel je ook naar het buitenland (hogere tarieven) dan heb je uiteraard minder minuten.
goed je huiswerk maken dus en vooral.............lezen!

Remko Vossen

Ongelezen bericht door Remko Vossen »

Ik zou iedere 'ontevreden' O2 gebruiker het volgende willen aanraden. Stap zo snel mogelijk over op een andere provider, zoals Ben bijvoorbeeld. Leg diverse aanbieders naast elkaar en Ben komt redelijk goed uit de test. Behalve gunstige prijzen (ook naar mobiele / vaste nummers van andere providers) heeft Ben de helpdesk en service die ik als ex-Telfort/02'r echt nodig heb. Gewoon recht door zee en problemen oplossen. De mensen bij de klantenservice 'durven' zelfs hun naam te noemen....
Geloof me; bij O2 kom je er gewoon niet uit bij de klantenservice....
Ook ik was één van de eerste Telfort-abonnements houders (nadat ze een maand van start waren gegaan). En zo'n twee jaar geleden begon de ellende; incasso's die niet afgeschreven worden, herinneringen, onregelmatige fakturen, een niet te bereiken helpdesk etc etc. O2 is exact hetzelfde, behalve de naam dan....
Dames en heren; bespaar je de ellende. Ik ben nu een echt blije Ben klant. Enorm goed bereik / goedkoop / perfecte klantenservice.

Joke de Ruijter

Ongelezen bericht door Joke de Ruijter »

Ik ben dus ook klant van o2. Jammergenoeh wel.... Ik heb dus geen bereik in mijn eigen huiskamer... Ligt zeker aan de hoogte van de flat waar u in woont! Mooi niet dus, ik woon op de 1e verdieping van een appartementencomplex dat maar 5 hoog is. Op mijn werk, een woontoren van 20 hoog heb ik wel bereik. Dan is er zeker een storend hoog gebouw in uw omgeving, mooi niet want mijn appartementencomplex is het hoogste gebouw in de wijk..... Nou dan kunnen we er niets aan doen. Dus ik denk, de groeten o2. Ik zeg mijn abonnement op. Daar kan je nog wel een paar maandjes op gaan wachten ook nog. Ik heb 11 december 2002 mijn brief verstuurd en zeg daarin dat ik per 11 januari 2003 mijn abonnement opzeg. Nou, ik zit er nog steeds aan vast.... Zijn ze mijn brief kwijt, er belt iemand terug hoor, krijg je vervolgens een smsje we hebben uw brief in behandeling, en eerst zeggen dat als ze niet binnen een maand reageren dat mijn brief dan met spoed behandeld zal worden, nou je ziet hoeveel spoed ze hebben met o2. NOU IK BEN HET ZAT!!!!!

m

Ongelezen bericht door m »

inderdaad. lezen, lezen en nog eens lezen.
want als je tekent, teken je ook voor acceptatie van de voorwaarden.
zoals eerder beschreven. 7.50 abokosten, 5.- =500 min.
dit houdt in )2 nummers en vaste nummers zoals 010/020/030 etc, alle andere providers bellen kost je 0.15 cent per minuut. heel jammer dat er door de klantenbehoud van providers zo slecht wordt geinformeerd.

m

Girly

Ongelezen bericht door Girly »

Als je het contract had gelezen had je kunnen weten dat het belen met O2 alleen vordelig is als je zelf een goedwerkend toetsel hebt en als je belt naat O2 providers onderling of naar het vaste net van de KPN.
Maar eigenlijk heb ik zelf ook een klacht over O2.
Ik kende de voorwaarden van het netwerk van O2. Voor de zekerheid heb ik toch contact opgenomen met de klantenservice, en is er door 2 medewerkers een postcode check gedaan.
De medewerkers hebben mij gegarandeerd dat mijn vriend enik goedkoop naar elkaar konden bellen. Hij woont in Soesterberg en ik in Den Haag tot op heden hebben wij nog niets ervan kunnen werken en willen graag het contract met o2 ontbinden. Zij sturen ons steeds smsjes dat onze brief in behandeling is genomen maar inmiddels zijn wij al 3 maanden verder en nog steeds hebben wij geen bereik. Heeft iemand advies voor mij!!!

m

Ongelezen bericht door m »

als je er echt niet uitkomt zou je eens in de winkel om advies kunnen vragen, of misschien willen zij even bellen.
de winkel heeft daar contactpersonen voor.

re: sebastian

Ongelezen bericht door re: sebastian »

Tuurlijk hebben meer mensen last van dat probleem.
Het zijn allemaal mensen die niet kunnen lezen!
Je hebt een contract ondertekend...een tip....lees eerst eens iets voordat je je handtekening zet.

S DE REUS

Ongelezen bericht door S DE REUS »

ik leg al een jaar in conflict met o2 (telford) omdat de euro s ingevoerd werden moest ik opeens gesprekken van 4 en 5 en 6 maanden terug betalen terwijl ik elke maand trouw had betaald.
heb me nummers na gekeken van die maanden,en kwam er achter dat er diverse malen dubbelen gesprekken zijn.
als ik dan aan o2 twee vraagt hoe dat kan (kan niet op de zelfde tijd bellen,sms kan maar bellen niet) hebben ze daar geen antwoord op.
en dat hebben ze twee jaar elke maand diverse keren gedaan ik zet daar wel een vraag teken bij net zo goed dat ze geen antwoord op de brief konden geven.
na diverse keren bellen en schrijven kreeg ik geen antwoord maar wel een telefoontje dat ze de deur waarder zouden sturen.
ze komen me heel onbetrouw baar over O2 TELFORD
KIJK JE REKENINGEN GOED NA ALS JE ER TOE VALLIG AAN VAST ZIT MAAR BETER IS EEN KAART VOOR TELEFOON
MEVR DE REUS

JaJa. de wereld is hard@

Ongelezen bericht door JaJa. de wereld is hard@ »

Ik zou zeggen---> KPN Mobile :)
Dit gezeur en gebazel is al jaren zo over de
kleine aanbieders, waarom denk je dat ze zo klein zijn.
"Omdat ze het eten niet zo heet opdienen als ze beloven".
En ja/oke Kpn heeft strenge regels mbt het op tijd betalen
van de rekening vergeleken met de kleinere aanbieders.
Net als tele2 vaste telefonie, ook zoiets duisters, poeh poeho die 5 euro per maand dat men goedkoper is..
Hou op.....Buiten KPN is de rest allemaal fluitketelmuziek

JaJa

Ongelezen bericht door JaJa »

Ik zou zeggen ---> KPN Mobile

Gesloten