| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onbeschofte klantenservice Tele2
Onbeschofte klantenservice Tele2
Nog nooit zo'n onbeschofte klantenservice meegemaakt als bij Tele2 of nee beter TeleNEE
N.a.v. een 3 tal klachten waaronder het buitenland bereik en 3g dekking moest ik schriftelijk een klacht indienen bij Tele2.
Hierop ben ik vandaag teruggebeld met doodleuk de mededeling dat ze het niet gaan oplossen en als ik van mijn abonnement af wil dat ik de afkoopsom moet betalen. Nadat de medewerker geen antwoorden meer had of een andere lossing kon bieden verbrak ze doodleuk verbinding.
Even later in de chat een collega idem! Ik was nog niet eens klaar met mijn reactie.
Als ik een auto koop en deze blijkt achteraf alleen maar bochten naar links te kunnen maken terwijl dit niet in de folder staat of niet harder te kunnen dan 100 km/h dan voldoet het product niet aan de productbeschrijving cq voorwaarden en gaat deze terug naar de leverancier.
Nou bij Tele2 schijnt dat niet zo te werken.
Toch maar even Youp van 't Hek bellen of hij niet kan helpen...
Nooooooit meer Tele2 voor mij of mensen in mijn omgeving.
N.a.v. een 3 tal klachten waaronder het buitenland bereik en 3g dekking moest ik schriftelijk een klacht indienen bij Tele2.
Hierop ben ik vandaag teruggebeld met doodleuk de mededeling dat ze het niet gaan oplossen en als ik van mijn abonnement af wil dat ik de afkoopsom moet betalen. Nadat de medewerker geen antwoorden meer had of een andere lossing kon bieden verbrak ze doodleuk verbinding.
Even later in de chat een collega idem! Ik was nog niet eens klaar met mijn reactie.
Als ik een auto koop en deze blijkt achteraf alleen maar bochten naar links te kunnen maken terwijl dit niet in de folder staat of niet harder te kunnen dan 100 km/h dan voldoet het product niet aan de productbeschrijving cq voorwaarden en gaat deze terug naar de leverancier.
Nou bij Tele2 schijnt dat niet zo te werken.
Toch maar even Youp van 't Hek bellen of hij niet kan helpen...
Nooooooit meer Tele2 voor mij of mensen in mijn omgeving.
Re: Onbeschofte klantenservice Tele2
willen ze het niet oplossen of kunnen ze het niet oplossen? en wat is dan precies het probleem?
Alles is op te lossen; Ik kan me voorstellen dat een extra zendmast plaatsen te kostbaar is maar dan zijn er nog tal van andere oplossingen zoals een tegemoetkoming of een kostenloze beëindiging om er maar 2 te noemen.
Het probleem is o.a. de slechte dekking. Volgens de dekkingskaart zou ik zelf binnenshuis een goede dekking moeten hebben maar dat blijkt niet zo te zijn. Op basis van deze dekkingskaart en contact met Tele2 ben ik destijds overgestapt naar Tele2. Dit check tegenwoordig van te voren omdat ik al eens een keer eerder geen bereik had in mijn woonplaats. Maar nu verschuilt Tele2 zich achter het feit dat ze afhankelijk zijn van T-mobile.
Dat kan wel zo zijn maar ik heb te maken met Tele2 en niet met T-mobile.
Het probleem is o.a. de slechte dekking. Volgens de dekkingskaart zou ik zelf binnenshuis een goede dekking moeten hebben maar dat blijkt niet zo te zijn. Op basis van deze dekkingskaart en contact met Tele2 ben ik destijds overgestapt naar Tele2. Dit check tegenwoordig van te voren omdat ik al eens een keer eerder geen bereik had in mijn woonplaats. Maar nu verschuilt Tele2 zich achter het feit dat ze afhankelijk zijn van T-mobile.
Er zijn meerdere smaken van die kaart, eentje voor 2G (spraak) en 3G (mobiele data), en daar zit nogal wat verschil in.thijs21 schreef:Alles is op te lossen; Ik kan me voorstellen dat een extra zendmast plaatsen te kostbaar is maar dan zijn er nog tal van andere oplossingen zoals een tegemoetkoming of een kostenloze beëindiging om er maar 2 te noemen.
De dekkingskaart geeft aan waar er buiten dekking is. Dat jouw huis "blauw" is op de kaart wil niet zeggen dat je binnen een perfecte dekking hebt. Tele2/T-Mobile kan immers geen garantie geven hoe de kwaliteit binnen is omdat zij geen controle hebben over de gebruikte materialen van het gebouw.thijs21 schreef:Volgens de dekkingskaart zou ik zelf binnenshuis een goede dekking moeten hebben maar dat blijkt niet zo te zijn.
Niet toevallig een telefoon (oude model I-Phone bijvoorbeeld) met een slechte antenne?
ik heb KPN, die heeft over het algemeen een goede dekking, maar ik heb binnen in mijn huis helemaal geen ontvangst. overigens is dat bij iedereen in de straat.
KPN kan dit ook niet oplossen, en ik wil geen zendmast in mn tuin.
KPN kan dit ook niet oplossen, en ik wil geen zendmast in mn tuin.
-
Guardian72
- Contacteer:
Ik vermoed dat het Tele2 gebruik van het T-mobile netwerk echt wel verschil in kwaliteit oplevert.thijs21 schreef:Maar nu verschuilt Tele2 zich achter het feit dat ze afhankelijk zijn van T-mobile.
Prive heb ik een (simpele) telefoon via het Tele2 netwerk. Voor mijn werk een smartphone op het T-mobile netwerk. In ons bedrijfspand is, vanwege dekkingsproblemen, door t-mobile een steunzender geplaatst. Maar mijn prive telefoon heeft binnen nog steeds dekkingsproblemen - terwijl mijn zakelijke (dus t-mobile) telefoon dit niet meer heeft...
Krijgt tele2 een 2e rangs netwerk van t-mobile? Of een afgeknepen versie?? (Okay, Tele2 simonly is maar 3 / eur maand - maar toch...)
-
Tele2 Webcare
Beste thijs21,
Ik vind het heel vervelend dat je niet naar tevredenheid gebruik kunt maken van je mobiele telefonie abonnement. Het spijt me dat contact hierover niet naar wens is verlopen en dat je nog niet tot een passende oplossing gekomen bent.
Je bericht hierover is al opgepakt door mijn collega Iris op het Tele2 forum:
https://forum.tele2.nl/buitenland-183/a ... ens-17476/
Via het forum willen we graag met je kijken hoe we alsnog een oplossing kunnen bieden en houden we je op de hoogte van de afhandeling.
Laat je het me weten als je vragen hebt hierover?
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik vind het heel vervelend dat je niet naar tevredenheid gebruik kunt maken van je mobiele telefonie abonnement. Het spijt me dat contact hierover niet naar wens is verlopen en dat je nog niet tot een passende oplossing gekomen bent.
Je bericht hierover is al opgepakt door mijn collega Iris op het Tele2 forum:
https://forum.tele2.nl/buitenland-183/a ... ens-17476/
Via het forum willen we graag met je kijken hoe we alsnog een oplossing kunnen bieden en houden we je op de hoogte van de afhandeling.
Laat je het me weten als je vragen hebt hierover?
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2