LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] one tel/ nu scarlet telefonie

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
simonevliex

one tel/ nu scarlet telefonie

Ongelezen bericht door simonevliex »

Help ik ben radeloos vorig jaar ben ik klant gwesst bij one tel/nu scarlet het probleem is dat ik steeds weer brieven krijg als welkom bij scarlet als nieuwe klant met een email adres en alles maar erger is dat ik factures krijg nu van gesprekken die ik vorig jaar gebeld zou hebben en zelfs op een dag waar wij de hele week op vakantie waren toen ik ze belde zeiden ze dat dit normaal was en dat de dag er nooit precies op zou staan ik heb immers vorig jaar rekeningen gehad waar ik wel voor betaald had die b.v een dag ernaar of ervoor waren gebeld dat kon zei die meneer toen maar dit bedrag was nog nooit aan mij berekend van dit gesprek raar toch.En ieder keer wordt mij beloofd dat dit de laatste factuur was dat kon niet zei die meneer toen want ze konden mij tot 5 jaar erna een rekening mogen sturen en het kon best zijn dat ik achter een half jaar weer een factuur kreeg dat deed kpn ook zei hij toen, ik zei dit is niet waar waarop hij zijn dan verdoezelen het daar zijn ze bij kpn toch goed in.Wat moet ik doen die rekeningen betalen en iedere keer krijg ik er 2,10 administratie kosten bovenop zijn er nog meer klachten bekend bij jullie over scarlet. :(

Miranda

Re: one tel/ nu scarlet telefonie

Ongelezen bericht door Miranda »

het zou in ieder geval iets makkelijker te begrijpen zijn als je punten zou gebruiken. er is nu (voor mij) geen touw aan vast te knopen...

dekker

Re: one tel/ nu scarlet telefonie

Ongelezen bericht door dekker »

:? Ik word ook moedeloos van scarlet/one tell.
ik heb nl. 2 klantnummers de ene berekend de internettelefoonkosten en de andere het surfpakket, er wordt dus dubbelop betaald.
adreswijzigingen komen niet door en fakturen worden pas na de incasso verzonden.

Gesloten