Beste mensen,
Vorige week heb ik mijn abonnement van KPN naar benenen aangepast.
Ik had meegedaan aan de actie van 6 maanden voor 25 euro.
Ik had hierdoor een heel hoog abonnement voor maar 25 euro.
Nu heb ik echter mijn bedrag aangepast en ben ik ineens het tegoed wat ik over had dus mijn ongebruikte tegoed kwijt. Maar liefst 57 euro.
Vanmiddag gebeld met KPN en de mevrouw die me hielp was zeer verbaast waarom ik belde want het was toch normaal dat dit bedrag verloren gaat als je, je abonnement aanpast naar boven of naar beneden. Nu is mijn vraag eigenlijk is dat wel zo normaal. Want ook al is dat tegoed ongebruikt je hebt er wel voor betaald! En hebt er daarom (naar mijns inziens) recht op.
Als ik mijn abonnement stop zet, ja dan ben ik het kwijt maar nu verandert alleen maar mijn maand bedrag en dan ben je ineens 57 euro kwijt, wel heel goedkoop voor hun, want nu zat ik ineens al binnen 5 dagen over mijn abonnement heen omdat ik in de veronderstelling was dat ik die 57 euro ook nog op mocht maken.
Mijn vraag is dus: magg KPN zomaar een ongebruikt tegoed laten verdampen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ongebruikte tegoed van KPN
Re: Ongebruikte tegoed van KPN
Ja, dat zijn de voorwaarden (die niet gelezen zijn) waar u zelf voor getekend heeft in het verleden.
Dat kan best zijn in het verre en grijze verleden.
Maar in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Ik heb wel vaker mijn Abonnement verandert en toen bleef het tegoed wel staan.
En anderwijs waar zijn de voorwaarde als ik mijn bedrag wijzig nergens te vinden op KPN.nl
En anderwijs waar zijn de voorwaarde als ik mijn bedrag wijzig nergens te vinden op KPN.nl
-
daantje1980
Ik vind dat ze u daarop hadden moeten attenderen toen u het bedrag verlaagde. Ook al zou het in uw contract staan, een beetje service mag je wel verwachten, maar blijkbaar niet bij kpn.
Een verlaging of verhoging moet u zien als een wijziging van het contract. Het blijft wel een beetje flauw wat ze doen.lydje24 schreef:Dat kan best zijn in het verre en grijze verleden.