LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongevraagd SMS

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Anton Corandewal

Ongevraagd SMS

Ongelezen bericht door Anton Corandewal »

Ik SMS nooit, ik zou niet eens weten hoe het moet. Dat is geen schande, want ik weet van meer mensen die het ook niet doen. Als ik een SMS binnenkrijgt, weet ik dan ook niet hoe die weggewerkt moet worden. Vandaag kreeg ik een SMS binnen van nummer 1233. Gezien het bovenstaande weet ik nog altijd niet wat er in staat en ik heb daar ook geen behoefte aan. Ik heb de klantenservice van T mobile gebeld en gevraagd hoe ik mijn toestel voor SMS-berichten kon blokkeren. Volgens hen kon dat niet. Net voordat zij mij zouden vertellen wat ik in het onderhavige geval moest doen, werd de verbinding verbroken. Is er iemand, die mij kan vertellen wat ik precies doen moet? Ik heb een mobieltje om mee te bellen en niet om mee te SMSen.

Anton

Koos Koets

Re: Ongevraagd SMS

Ongelezen bericht door Koos Koets »

tip: lees de gebruiksaanwijzing van je toestel door.
1233 is het nummer van je T-M voicemail. Als je een SMS van 1233 krijgt is dat om te melden dat je een voicemailtje hebt. Ik zou me er niet druk om maken en gewoon opzoeken in het boekje van je telefoon hoe je een SMS leest/verwijdert. Wat voor toestel heb je, misschien kan iemand op dit forum je simpel uitleggen hoe dat werkt. Je kunt natuurlijk ook je voicemail uit laten zetten.
Overigens is een smsje van je voicemail gratis

Gesloten