LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ongevraagde contractswijziging KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
juf druif

ongevraagde contractswijziging KPN

Ongelezen bericht door juf druif »

Al een hele tijd heb ik bij KPN een contract waarmee ik voor een vast bedrag onbeperkt naar vaste nummers kan bellen. Nu krijg ik een brief waarin ik ervan op de hoogte word gesteld dat ze die afspraak niet langer na zullen komen.
Mag dat nou zomaar? :evil:

tiptoo

Re: ongevraagde contractswijziging KPN

Ongelezen bericht door tiptoo »

ik heb die brief ook denk dat je bedoelt dat de tariefswijzingen per 15 januari omhoog gaan? ik ben dan al bij kpn weg gelukkig :mrgreen:

afspraak niet nakomen dan ken je het contract ontbinden als je dezelfde brief als mij hebt gehad staat dat ook onderaan de brief.

juf druif

hallo tiptoo,

als ik het contract wil ontbinden brengen ze de resterende termijn (in mijn geval een half jaar!) toch nog in rekening. en ik ben wel blij met het internet en de interactieve tv. als ik van ze af wil moet ik al die apparaten terug gaan sturen en ben ik toch nog duur uit!

tiptoo

dan gewoon je tijd uitdienen heb ik ook gedaan , zou zonde zijn als je er geld bij moet leggen in die brief staat ook dat je het aan ken geven van onbeperkt bellen , had ik al maar ik ben de 15 de januari daar gelukkig weg bij kpn.

juf druif

hallo tiptoo,

dankjewel! het zou kunnen dat ik de brief van KPN verkeerd begrijp, en dat ik toch de optie houd om onbeperkt naar vaste nummers te bellen.
dat kan ik nu overigens niet uitzoeken, want uitgerekend vandaag ligt 'mijn kpn' (de website) eruit, en zijn ze bezig met het reviseren ervan. crimineel om eerst iedereen zo'n brief te sturen en dan onbereikbaar te zijn.
het gaat niet best met die mensen hun karma! :D

tiptoo

hoi juf druif

onderaan de brief staat dat je eventueel tot 15 januari a.s het recht hebt om je abonnement kosteloos op te zeggen maar als jij gewoon die optie wilt houden die je al had ken je misschien beter effe een mail er tegenaan gooien weten ze dat meteen en tegen die tijd in januari effe je rekening in de gaten houden of ze het goed hebben gedaan, succes.

Gesloten