LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongevraagde sms'jes

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
fredrohrig

Ongevraagde sms'jes

Ongelezen bericht door fredrohrig »

Sinds augustus van dit jaar ontvang ik ongevraagde sms'jes via vodafone. Op de rekening staat dat onder de noemer NETSIZE SA. Ik weet niet hoe ze het in hun hoofd halen om deze sms'jes te sturen. Ik ben er 100% zeker van dat ik me hiervoor niet heb aangemeld. Direct als ze binnenkomen worden ze verwijderd want ik weet niet wat ik er mee kan doen en kan ze sowieso niet openen. Mijn telefoonrekeningen van de laatste maanden zijn 6 tot 7 keer zo hoog dan in de voorgaande maanden. Ik voel me zeer opgelicht. Je kunt hier blijkbaar niets aan doen. Via de helpdesk van vodafone krijg je dan te horen dat je dit moet afmelden via een zg. dienstenfilter. Dit direkt gedaan maar van de afgelopen maand staan er weer 4 sms'jes op de rekening onder de noemer CONTENT. Ze zeggen ook dat veel mensen hierover klagen maar doen er desondanks helemaal niets aan. Radar, ik hoop van ganser harte dat jullie hier eens actie op gaan ondernemen want is je reinste diefstal.

jor

Re: Ongevraagde sms'jes

Ongelezen bericht door jor »

Heb je hier al gekeken?
http://www.telecomklachten.nl/index.php ... il&id=7575
Alleen door het internet op te gaan kon ik de reeks na een hele uitzoekerij - uiteindelijk uit zetten door een SMS met de tekst STOP naar 6464 te sturen

Het telefoonnummer is: 010-4378788
De mailadressen zijn: [email protected] - [email protected]

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Via de telecom provider kunt U het geld van niet door U aangemelde SMS diensten terug vorderen en de lopende laten blokkeren als Stop niet hielp.

Als ze weigeren dit te doen mag U het contact ontbinden en elders een betere aanbieder nemen.
Dus dreigen met Ontbinden, niet opzeggen is vaak voldoende.

lyd66

Ongelezen bericht door lyd66 »

Bij al mijn rekeningen loopt dit al een jaar. In het begin was het zo'n 30 euro wat ik betaalde aan Netsize SA en dit loopt op tot een rekening van 120 euro op dit moment. Ik ben verscheidene keren naar Vodafone gegaan om de smsacties van ongewenste beltonen e.d. stop te zetten, dus ook met stop 6464, maar dit heeft niet geholpen. En zij kunnen het dus zelf ook niet stopzetten. Toch bieden zij verder geen hulp uit zichzelf aan. Zwak van Vodafone, maar Netsize SA blijft de boeman.

Ik heb onlangs ook een adres gevonden van het bedrijf.

Netsize SA
Rivium Quadrant 81
2909 LC
CAPELLE AAN DEN IJSSEL, Nederland

Is het logisch om een advocaat in de arm te nemen of het abonnement op te zeggen met het opeisen van de bedragen van de ongewenste berichten? Dan komen we nu rond de 700 euro +/- van ongeveer een jaar.

Realbiffy

Ongelezen bericht door Realbiffy »

Het is werkelijk schofterig wat hier door Netisize wordt gedaan. Zonder dat ik er erg in had was ik Euro 100,00 aan deze oplichters kwijt. Uiteindelijk heb ik me zojuist afgemeld via het nummer 0900-5005040 (nu maar hopen dat dit ook helpt). Ik heb werkelijk geen idee hoe me dit heeft kunnen gebeuren omdat ik geen diensten heb aangevraagd. Ik was al ruim 10 jaar klant bij T-Mobile en ben recentelijk naar Vodafone overgestapt. Bij T-Mobile heb ik een dergelijk vergelijkbaar iets NOOIT meegemaakt, ik heb dus toch de indruk dat dit een typische Vodafone aangelegenheid is. Daarom is het ook te gek voor woorden dat Vodafone haar klanten geen enkel hulp bied. Ik zeg daarom per vandaag mijn abonnement weer op en ga straks weer lekker terug naar T-Mobile.

quantas01

Ongelezen bericht door quantas01 »

Zijn mensen nu zo dom of lijkt dat maar zo.

Iedereen geeft de providers de schuld maar die kunnen er niks aan doen.

Ja dit soort diensten blokkeren maar zolang er geen wet is die dit verbied valt er niks te blokkeren.

De klant meld zichzelf altijd aan ook al zegt men van niet, let op ik praat deze diensten niet goed maar de consument moet zelf eens nadenken voor ie wat doet en niet achteraf lopen janken.

Ja ik heb niet mee gedaan en dan 60 blz verder ja heb meegedaan met een test maar wist niet dat ik meer kreeg ja sorry hoor dat je niet kan en wil lezen is niet de schuld van een ander maar van jezelf.

Je krijgt altijd een sms aan waar in staat wat het kost en hoeveel sms'jes je krijgt en hoe je op kan zeggen.

Alleen dat sms'je leest niemand en klaagt er naderhand wel over.

Ook het verhaal dat iemand je opgegeven heeft raakt wal nog kant waarom, ook al geeft iemand je op die sms komt toch echt op jouw telefoon aan.
De enige kosten die je dan kan hebben kan hooguit 1 a 2 euro zijn en geen 100 den euro's.

Dat de consument gewoonweg te lam is om na te denken is niet de schuld van de providers

Gesloten