LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ongevraagt betaalde internet t mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ciscaodijk

ongevraagt betaalde internet t mobile

Ongelezen bericht door ciscaodijk »

hoi allemaal
ik heb sinds drie weken de sony ericson x peria 10 via t mobile.
ik heb hier geen internet bijgenomen omdat ik via WIFI gratis kan internetten.ik kan dan aleen thuis op internet.voor mij voldoende.
nou kreeg ik vanmorgen mn telefoonrekenin en tot mijn verbazing heb ik 30 euro internet kosten.ik heb t mobile gebeld en gevraagd hoe dat kan.
nou zei hij dat het komt omdat ik gratis toepassingen hebt gedouwnlowd via wifi.maar als ik dus niet thuis ben de telefoon automatisch bv updates van toepassingen download die ik dan wel moet betalen.
nou zegt mijn zoon net ma dat kan niet ook daar moet je dan toestemming voor geven.
hoe kom ik dan ik hemelsnaam aan de internet kosten en kan ik daar tegen in gaan?
ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

vast heel erg bedankt cisca

Roytheslayer

Re: ongevraagt betaalde internet t mobile

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Je zoon heeft ongelijk,
De experia is een android toestel, en die probeert voor heel veel dingen automatisch verbinding te maken met het internet.
Het feit dat je geen bundel hebt genomen wil niet zeggen dat er geen verbinding gemaakt kan worden, alleen dat alle data apart word afgerekend.
Een android toestel zonder internet is als een auto zonder wielen,
je kunt er mee rijden maar niet echt comfortabel

ciscaodijk

Re: ongevraagt betaalde internet t mobile

Ongelezen bericht door ciscaodijk »

hallo
bedankt voor je reactie.
ik baal er wel van dat het niet van te voren gemeld word dan hoor.
ik ben echt een leek wat telefoons betrefd zal ook wel de leeftijd zijn.
maar bij t mobile heb ik vermeld dat vanwege de kosten ik nog even geen internet wil.ik vind dat ze me toen hadden moeten vermelden dat een abo van 10 euro dan stukken goedkoper is.
ik heb internet inmiddels laten blokkeren bij t mobile dan hoop ik dat ik geen ongevraagde kosten meer krijg

groeten cisca

Gesloten