hallo,
ik kreeg gisteren een sms waarin staat dat ik 500 euro heb gewonnen met mijn mobiele nummer en dat ik binnen 24 uur naar 09062001555 moet bellen om deze prijs te innen. ik heb dit niet gedaan, maar ik heb op een site gelezen dat sommige mensen dit wel hebben geprobeerd en dat het hen veel geld heeft gekost. veel mensen schijnen deze sms-jes meerdere malen te krijgen en zij kunnen er niet van af komen.
Zijn er hier meer mensen die en dergelijk sms-je hebben gehad en kan iemand me vertellen hoe je hier van af komt?
groetjes, monique
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ongewenste sms van 09062001555
Re: ongewenste sms van 09062001555
Niet bellen hoor Monique kom je heel moeilijk van af.
Hallo allemaal,
Voor alle afmeldnummers van smsdiensten kijk je op mn site sms.klikwijzer.nl hier staat het meest uitgebreide aanbod van zoek en afmeldlijsten. Bij onduidelijkheid mail de behheeerder van die site.
Veel succes.
Voor alle afmeldnummers van smsdiensten kijk je op mn site sms.klikwijzer.nl hier staat het meest uitgebreide aanbod van zoek en afmeldlijsten. Bij onduidelijkheid mail de behheeerder van die site.
Veel succes.
je kunt er ook niets aan doen. Het is toevallig dat jij dit bericht ontvangen hebt. De aanbieder van deze sms verstuurt het naar een nummerreeks zonder te weten welke nummers bestaan. Elk bericht dat aankomt is mooi meegenomen. Er zijn altijd wel mensen die wel bellen!