LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongewenste verzekeringen via T-Mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Arnold Dalmeijer

Ongewenste verzekeringen via T-Mobile

Ongelezen bericht door Arnold Dalmeijer »

Zonder waarschuwing vooraf heeft T-Mobil besloten om mijn Mobiel en Tablet te verzekeren (waarvoor? ) bij
CHUBB EUROPEAN GROUP LIM tegen een vriendelijk prijsje van 12.95 per maand per apparaat voor de volgende
2 jaar.
T- Mobil must have authorized ? CHUBB EUROPEAN GROUP dit bedrag automatisch van mijn rekening af te schrijven.
De aankoop was in Juni, maar mijn sursprise was een set van 10 invoices vn 12.95 elk om de achterstand in te halen.

Tot op dit moment kan ik geen enkele indicatie vinden dat zo'n verzekering verplicht zou zijn en dat dit alleen door T-mobil geregeld moet worden.

Een vlug vraagje op het internet geeft mij een goede verzekering bij een reputable verzekering company ALLIANZ voor
49.50 per jaar en dus niet de 142 Euro die CHUBB EUROPEAN GROUP graag zou willen ontvangen.

Wat voor naam zouden wij aan deze praktijken geven ????

yan

Re: Ongewenste verzekeringen via T-Mobile

Ongelezen bericht door yan »

Naam: waarschijnlijk misverstand.

T-Mobile vraag bij elke verkoop / abonnement of ze deze verzekering voor je kunnen afsluiten.
We weten niet wat er in de winkel wel of niet gezegd is, misschien bent u er zelfs onbewust mee akkoord gegaan.

Arnold Dalmeijer

het woord verzekering was zeker niet genoemd gedurende of na mijn aankoop.

Dieke83

Ongelezen bericht door Dieke83 »

Wat staat er op je koop overeenkomst? staat de verzekering aangevinkt?
Wat had T mobile te vertellen toen u verhaal ging halen?

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

verleid de klant met goedkoop product en doe er dure polis bij om het verlies te compenseren.
Als je niet oplet loop je dit risico.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Arnold Dalmeijer schreef:het woord verzekering was zeker niet genoemd gedurende of na mijn aankoop.
Het gaat er niet om of het genoemd is maar of het (als het tegen zit zonder uw toestemming) aangevinkt is op het contract wat U, na het aandachtig lezen ervan, getekend hebt.

renewouters

Ongelezen bericht door renewouters »

Arnold Dalmeijer schreef:het woord verzekering was zeker niet genoemd gedurende of na mijn aankoop.
Zo'n argument houdt geen stand 5 maanden na dato. Niemand kan zich exact herinneren wat er wel en niet gezegd is. De verkoper (even advocaat van de duivel spelen) zou kunnen zeggen dat jij zoooo graag die aankoop wilde doen dat je niet goed luisterde en snel getekend hebt.

Arnold Dalmeijer

het gaat hier over een abonnement voor 24 maanden inclusief apparaat (huurkoop)

Dieke83

Ongelezen bericht door Dieke83 »

@TS wat staat er in uw contract???? staat daar de verzekering in aangevinkt?

Gesloten