LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongewensten Operator logo's (SMS-diensten)(ORANGE)

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
marcodekoning

Ongewensten Operator logo's (SMS-diensten)(ORANGE)

Ongelezen bericht door marcodekoning »

Hallo allemaal,

Ik heb een abonement lopen bij Orange, een Free 20 abonement.
Ik krijg iedere maand maar meer en meer achterlijke operator logo's waar ik NOOIT om gevraagd heb.
Ik heb gekeken op orange en mijn rekening online gezien.
En ik schrok behoorlijk van de resultaten. werd ik januari nog met 3 a 4 operator logo's gestalked. werd ik in de maand april met DERTIEN operator logo's gestalked. Met een bedrag van ong 8 a 9 euro van de 20,- aan afschrijving kwijt naar 2020, 4222 en 5454, Waar ik met NOOIT heb aangemeld voor iets. Ik vind al die info diensten maar onzin en hoef ook geen telefoon dating of what-so-ever. Ik vind het ook heel raar hoe ze aan mijn telefoon nr zijn gekomen omdat ik nog nooit mij ergens voor heb aangemeld. en ik kan me ook NIET afmelden. In augustus verloopt mijn 2 jarig contract bij orange. En ik wil graag mijn nr behouden. Maar kan iemand mij uitleggen of vertellen hoe ik ooit van die diensten af kom.

Op de radar afmeld lijst staan enkele afmeld diensten voor het afmelden van sms-jes maar ik wilde graag weten hoe ik mij afmeld voor operator logo's. Want die staan nou net niet tussen de afmeld punten.

Voor een mooi overzicht hoe ik gestalked word heb ik een screenshot van mijn rekening genomen, voor behoud van mijn privacy de 06-nr's doorgehaald en de operator diensten wel weergegeven.
Wilt u de rekening ook zien. klik dan op de link hier onder:
http://www.freewebs.com/sitefoto/orange.JPG

Met vriendelijke groeten,
Marco de Koning

angeliques

Re: Ongewensten Operator logo's (SMS-diensten)(ORANGE)

Ongelezen bericht door angeliques »

Ik heb ook ooit zoiets gehad, maar dan bij T-mobile. Mijn vader kreeg opeens allemaal vreemde smsjes over o.a. blondjes, niet 1 maar wel 3 op een dag. Hij mij gevraagd hoe dit kon... ik moest m zeggen, nou pap.. volgens mij moet je er voor betalen hoor.. Ik dus bellen naar T-mobile want ik had geen idee waar die smsjes vandaan kwamen... Nou nou.. lang leven de klantenservice... de vriendelijkheid sprong er van af... Hij vertelde mij dat mijn vader een smsje had gestuurd dat hij die smsjes wilde ontvangen... ik ff hard gelachen, want mijn vader kan echt niet smsen. Heb ik ook gezegd, maar mijn vader kan helemaal niet smsen, die weet niet hoe dat werkt. Meneer zn antwoord: zelfs mijn oma van 80 kan smsen.. Nou leuk voor dr.. heb ik toch niets aan??? Ik heb ff nagevraagd bij anderen en op internet en wat bleek nou.. mijn vader heeft zn telefoon altijd in zn broek zitten en heeft automatisch zn menu doorgelopen en bij "fun" ofzo een of andere onzin ingeschakeld. Via de telefoon dus.. hij heeft niet gesmst.. Ik op mn eigen telefoon geprobeerd en ja hoor... een paar keer perongeluk de verkeerde toetsen van je telefoon indrukken en je zit aan een of andere onzin vast. Moest ik weer naar een of ander sms nummer smsen. Ben er nu gelukkig van af!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

5454 is de belbios reserveringslijn.

Gast

Dank je wel...
dan weten we ook waar dat vandaan is. Alleen hebben wij nooit gesms-ed, wij bellen altijd ALS we al reserveren....

Groeten Marco

kris25

Ongelezen bericht door kris25 »

www.smsafzeggen.nl

staan alle afmeldtlijsten voor dit soort onzin!!!!!!

Gast

wat een onzin zeg, alle smsjes die je binnenkrijgt heb je zelf aangevraagd, je nummer komt bij hun echt niet uit de lucht vallen, gewoon je provider bellen en vragen of je de code mag om die smsjes te stoppen.

Gesloten