| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Online opwaarderen bij Hollandsnieuwe is waardeloos
Online opwaarderen bij Hollandsnieuwe is waardeloos
De laatste tijd moet ik steeds langer wachten voor het beltegoed bijgeschreven is. Als ik om 14.00 uur een opwaardering doet, die ook gelijk van mijn bankrekening afgeschreven wordt, verwacht ik, dat ik dan ook praktich gelijk over mijn beltegoed kan beschikken, Mooi niet dus. Het is nu inmiddels al ruim 1,5 uur later en het saldo van mijn beltegoed is nog steeeds nihil. Dit terwijl ik een mail van hollandsnieuwe heb gekregen dat het beltegoed bijgeschreven is en 3 maanden geldig blijft. Ben ik de enige die hier last van heeft??
groetjes,
Jacqueline
groetjes,
Jacqueline
-
hollandsnieuwe
- verified
Re: Online opwaarderen bij Hollandsnieuwe is waardeloos
Beste jvdbosch,
We hebben je een bericht gestuurd met het verzoek je abonnementsgegevens te sturen. Zodra je dit doet kunnen wij nagaan wat de status van je tegoed is en hier contact over opnemen met je. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe.
We hebben je een bericht gestuurd met het verzoek je abonnementsgegevens te sturen. Zodra je dit doet kunnen wij nagaan wat de status van je tegoed is en hier contact over opnemen met je. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe.
-
bastiaanpl
Re: Online opwaarderen bij Hollandsnieuwe is waardeloos
heb dus het zelfde heb gister opgewaardeerd geld is afgeschreven bevestigings mail alles gehad, maar 24 uur verder nog geen beltegoed bij geschreven, en reactie via mail kan 2 dagen duren, en bellen kan vanaf morgen maarja dat kost 15 cent per minuut hahaha
hun maken een fout en dan moet ik betalen aan hun om die fout opgelost te krijgen. is toch de wereld op zijn kop...
*update* bij verbruik staat dus dat ik wel het aangeschafte beltegoed tot mijn beschikking zou moeten hebben, maar dit is dus niet zo....
*update* bij verbruik staat dus dat ik wel het aangeschafte beltegoed tot mijn beschikking zou moeten hebben, maar dit is dus niet zo....