Het is een lang heel lang verhaal maar het komt er op neer dat ik een abbonement heb afgesloten bij duchtone voor 2 jaar en ik heb al 3 kwart jaar klachten want ik kan vaak NIET gebeld worden.Naar verschillende zogenaamd oplossingen van hun kant bestaat het probleem nog en ik heb echt heel veel probelen gekregn doordat ik vaak niet gebeld kan worden! ik ben inmiddels bevalen maar door dat ik niet gebeld kon worden (vaak) weinig bezoek gehad omdat mensen dachten dat ik nog in het ziekenhuis lag! ik ben gewoon vaak niet bereikbaar terwijl mijn toestel altijd aan staat!
Ik heb vandaag gebeld met de afdeling opzegging van dutchtone en die meneer gooide gewoon de hoorn op de haak toen ik zei dat ik nu niet meer open sta voor eventuele oplossingen en mijn kontrakt wil opzeggen.
Dus jullie begrijpen dat ik woest ben nu ...
hoe kan ik mijn kontrakt laten ontbinden? wie o wie kan me helpen zodat ik zsm weer bereikbaar ben door een andere profijder te nemen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ontbinding kontrakt DUTCHTONE
Re: Ontbinding kontrakt DUTCHTONE
Onder je contract kom je waarschijnlijk niet uit.
Je probleem klinkt overigens als een klassiek GSM probleem. Ik zal je niet vermoeien met de technische details, maar alle providers hebben deze problemen, die op kunnen treden bij bepaalde combinaties van telefoon en SIMkaart (overigens van te voren niet te voorspellen).
De oplossing: zet je toestel eens per dag een keertje uit en weer aan. Zeer doeltreffend.
Je probleem klinkt overigens als een klassiek GSM probleem. Ik zal je niet vermoeien met de technische details, maar alle providers hebben deze problemen, die op kunnen treden bij bepaalde combinaties van telefoon en SIMkaart (overigens van te voren niet te voorspellen).
De oplossing: zet je toestel eens per dag een keertje uit en weer aan. Zeer doeltreffend.
dat doe ik dus al 3 kwart jaar elke dag en toch helpt het niks.
Ben opnieuw aangemeld in het systeem/nieuw toestel/nieuwe simkaart maar niks lijkt te werken!
En ik ben het schijt zat..
Ik heb een nieuwe nokia 3330 en had al 2 jaar een abbonement bij dutchtone zonder problemen en sinds het nieuwe kontrakt alleen maar problemen...
maar koop des noods het kontrak af maar weg ga ik bij dutchtone
Ben opnieuw aangemeld in het systeem/nieuw toestel/nieuwe simkaart maar niks lijkt te werken!
En ik ben het schijt zat..
Ik heb een nieuwe nokia 3330 en had al 2 jaar een abbonement bij dutchtone zonder problemen en sinds het nieuwe kontrakt alleen maar problemen...
maar koop des noods het kontrak af maar weg ga ik bij dutchtone
probeer eens een kruistest.. andere sim (D*) in toestel en jouw sim in een ander toestel.
bestel evt een andere sim, let wel er kunnen kosten aan zitten.
bestel evt een andere sim, let wel er kunnen kosten aan zitten.
Wacht even ... je hebt de problemen sinds je een nieuw toestel hebt?