LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ontbrekende Imei sticker

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Jhonny

Ontbrekende Imei sticker

Ongelezen bericht door Jhonny »

Bij Tele2 een abbonemnet afgesloten met een Sony Ericcson W300i.
Het display blijkt nu kapot. Het toestel zit nog in de garantie, maar wordt niet gerepareerd omdat er geen Imei sticker onder de batterij zit.
Ik heb de klacht inmiddels voorgelegt aan de geschillencommissie waar Tele2 bij is aangesloten. Zij behandelen echter geen klachten betreffende toestellen.
Wat kan ik nu nog doen.

areyouben

Re: Ontbrekende Imei sticker

Ongelezen bericht door areyouben »

Een klacht bij Tele2 lijkt me de meest minimale optie die je hebt. Als het nog binnen 6 maanden na aankoop is rust de bewijslast op Tele2 om te bewijzen dat die sticker er bij verkoop nog op zat, anders wordt het lastig.

TomH

Ongelezen bericht door TomH »

De sticker is ook helemaal niet nodig! toets het nummer: *#06# in, dan heb je je imei code ook. Werkt op elke telefoon! :D

Jhonny

Dat weet ik. Daarom snap ik ook niet dat dat er zo'n probleem ontstaat. Bij de aankoop van het toestel heeft men mij er ook niet op gewezen om te controleren of de sticker aanwezig was. Volgens Sony Ericcson kan men niet controleren of er met het Imei nr geknoeit is. Volgens mij is dat onzin.

Yme

Ongelezen bericht door Yme »

Heb je de klacht ook al neergelegd bij Sony Ericsson zelf?

Jhonny

Ja. Sony verwijst mij naar de leverancier, in dit geval Tele2. En Tele2 verwijst mij naar Sony. Dus dit schiet niet echt op.

Gesloten