Hallo Sabine.
Ik kreeg ook een rekening van orange en die moest voor 26 juni betaald worden maar toen ik die rekening kreeg moest ik voor 200 euro gebeld hebben stond zelfs op dat ik 327 smsjes had verstuurd waar heen weet ik nog steeds niet maar ja hun gebeld maar zij wisten ook niet hoe het kon en dat ik de enige was met deze telefoonnummer. Maar ze behandelen of je een nummer bent echt klantvriendelijk zijn ze daar niet. maar het mooiste komt nog voordat ik de rekening moest betalen was ik al een week van tevoren afgesloten dus weer heen gebeld want het geld werd pas 26 juni van mijn rekening gehaald, ik zei jullie kunnen de klanten wel als wanbetaler aan zien maar zo mocht ik niet denken ik zei dat gebeurt toch ook niet met je huistelefoon maar dat mocht ik zo niet zien. dus rekening betaaldt op 26 juni maar bellen hoe maar. Ik weer gebeld maar mij werd vertelt dat ik eerst 25 euro moet betalen en dan weer aan gesloten word. Dit is toch te gek voor woorden. Maar ga ze een mooie brief schrijven en ze zorgen er maar voor dat het weer goed komt zo niet dan eis ik mijn maandelijkse 20 euro terug. Maar kan het ook wezen dat de computer van orange gekraakt word en vandaar deze spookrekeningen want dit is wel eens vaker gebeurt met andere providers.(alle gebelde telefoontjes komen terecht in de computer bij orange)?????????????????????????????????????????????????????????????. groetjes van Wemke
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] onterecht dure rekening orange
Re: onterecht dure rekening orange
lol... echt zeg.. anders kijk je gewoon op de specificatie (Orange website). Dan zie je precies wat/hoeveel/wanneer/naar wie je hebt gesms-ed e.d.Hallo Sabine.
Ik kreeg ook een rekening van orange en die moest voor 26 juni betaald worden maar toen ik die rekening kreeg moest ik voor 200 euro gebeld hebben stond zelfs op dat ik 327 smsjes had verstuurd waar heen weet ik nog steeds niet
Hoi Sabine,
Erg vervelend dat je die hoge rekening hebt gekregen maar je hebt goed gedaan door eerst de rekening te betalen en het daarna te gaan betwisten. Ten eerste moet je ervoor zorgen dat je een gespecificeerde rekening krijgt van al die gesprekken. Dan kun je zien naar welke nummer er gebeld zou zijn en hoe laat. Ten tweede zorg ervoor dat je een klachtenbrief stuurt waarin je de rekening betwist. Hoe eerder je reageert hoe beter. Ten derde zorg dat je achter je imei code komt van je telefoon (staat in je telefoon achter de accu) en vergelijk dat met het imei nummer dat die gesprekken gevoerd heeft, op die manier weet je met welk toestel die gesprekken gevoerd zijn.
Heb je nog meer vragen of info over je probleem post het gerust op dit forum zodat we (ik en andere bezoekers) een beter beeld krijgen van je probleem zodat we je op weg kunnen helpen.
Succes!
Erg vervelend dat je die hoge rekening hebt gekregen maar je hebt goed gedaan door eerst de rekening te betalen en het daarna te gaan betwisten. Ten eerste moet je ervoor zorgen dat je een gespecificeerde rekening krijgt van al die gesprekken. Dan kun je zien naar welke nummer er gebeld zou zijn en hoe laat. Ten tweede zorg ervoor dat je een klachtenbrief stuurt waarin je de rekening betwist. Hoe eerder je reageert hoe beter. Ten derde zorg dat je achter je imei code komt van je telefoon (staat in je telefoon achter de accu) en vergelijk dat met het imei nummer dat die gesprekken gevoerd heeft, op die manier weet je met welk toestel die gesprekken gevoerd zijn.
Heb je nog meer vragen of info over je probleem post het gerust op dit forum zodat we (ik en andere bezoekers) een beter beeld krijgen van je probleem zodat we je op weg kunnen helpen.
Succes!
Ik wil graag reageren op Stringray. Het is een goede reactie. Alleen dat van het imei-nummer klopt het niet helemaal. Een andere manier om achter je imeicode te komen is door de code *#06# in te voeren in je toestel. Maar het is alleen niet mogelijk om te zien vanaf welk imei-nummer de gesprekken zijn gevoerd. De gesprekken worden namelijk vanaf de simkaart geregistreerd en de simkaart is niet verbonden met het imei-nummer. Dus het is niet te achterhalen vanaf welk toestel de gesprekken zijn gevoerd. Verder wil ik Sabine veel succes wensen in haar strijd. Hoewel ik moet zeggen dat ik zelf alleen maar positieve ervaringen heb met Orange.
Misschien een tip: Tegenwoordig kun je op internet gratis specificaties van je facturen bekijken.
Misschien een tip: Tegenwoordig kun je op internet gratis specificaties van je facturen bekijken.