LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ontploffende nokias.....

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
!!!!

Re: ontploffende nokias.....

Ongelezen bericht door !!!! »

Tja, ik vind het anders ook wel erg verdacht dat het vraagtekentje nokia zo blijft verdedigen.

Het gaat niet alleen om de 2 ontplofde telefoons in nederland hoor.
Er zijn er wereldwijd al een behoorlijk aantal van nokia ontploft.
en ook is er nooit iets bewezen dat er of imitatiebatterijen of andere dingen aangebracht zijn op de nokia's waardoor ze ontplofte.

Het is gewoon duidelijk dat de nokiatelefoons niet zo veilig zijn als ze proberen te doen geloven.
Wil ?? nog wel eens horen wanneer zijn nokia in zijn gezicht ontploft.

Henkie2

Ongelezen bericht door Henkie2 »

http://www.test-aankoop.be/newsflash/fs ... eid=289501

Kijk eens op deze link, dan is het toch duidelijk !!!
Alleen de telefoons die Nokia ZELF aan de onderzoekers heeft gegeven, ontploffen NIET.... Dus die hebben gewoon goede batterijen uit zitten zoeken, en de slechte niet aan de onderzoekers gegeven.....
Ze moeten gewoon toegeven dat er iets fout zit in hun eigen batterijen en niet alle schuld bij de illegale markt leggen !!!

??

Ongelezen bericht door ?? »

*zucht*.

Het moge duidelijk zijn dat het gemiddelde IQ op dit forum nog lager is dan ik al vreesde.

Ik zeg het nog 1 keer duidelijk, wie het dan nog niet snapt is echt dom:
IEDERE BATTERIJ UIT IEDERE TELEFOON KAN EXPLODEREN. Punt.

En dat probeer ik nu al tijden duidelijk te maken.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Meent u dat nou, dat elke batterij kan ontploffen. Ik geloof daar niets van. ***gaaaaaaaaaaaaaap******

Henkie2

Ongelezen bericht door Henkie2 »

OK ?? elke batterij KAN ontploffen, maar alleen de batterijen van Nokia ZIJN ontploft......
:twisted:

henk b.

Ongelezen bericht door henk b. »

Dat komt door Palestijnse ringtones...........

Cotjah

Ongelezen bericht door Cotjah »

Miss gaan ze gewoon niet goed met hun baterijen om, dat ze ze te lang opladen, en te veel..
of ze halen ze er vaank uit, en maken beschaden ze de + en - pool.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Miss gaan ze gewoon niet goed met hun baterijen om, dat ze ze te lang opladen, en te veel..
of ze halen ze er vaak uit en proppen ze er weer zo in, en beschadigen ze zo de + en - pool.

Gesloten