LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ontvangst 4g t-mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
majvanrooijen

ontvangst 4g t-mobile

Ongelezen bericht door majvanrooijen »

Sinds de overgang van 3g naar 4g van t-mobile heb ik zeer slecht tot geen ontvangst. Volgens T-mobile komt dat omdat de zendmast van t-mobile precies boven mijn woning van de flat staat. Dus door de paraplu krijg ik slecht bereik. Nu gaan ze me eerst 2 nieuwe 2 sim kaarten toesturen maar daar al het probleem niet mee zijn opgelost. Het voorstel daarna is het contract ontbinden, maar dan moet ik mijn 2 telefoontoestellen opsturen waarna het contract ontbonden zal worden. Wanneer ik dat niet doe moet ik bij gaan betalen. Voor de sony z, schikt niet 178 euro, terwijl het contract nog maar tot april 2015 doorloopt. Daarna kan ik van me contract. Of ik kan kiezen voor 20% korting op mijn abonnement zolang dit nog loopt. Kortom de veranderingen die zijn maken en de consequenties die hieruit voortvloeien moet de client gaan betalen en daarvoor gaan bloeden. Kortom echt een kromme redenering. Ben al jaren klant van tmobile (bijna 10jr), maar zo ga je met de klant om. ou haast zeggen ipv een koude douche een ijskoude douche voor tmobile.
Dus mensen kies nooit voor tmobile wanneer bij een zendmast in de buurt staat of dat u daar een buur van bent. Ze helpen u echt niet.

berndv

Re: ontvangst 4g t-mobile

Ongelezen bericht door berndv »

Schijnbaar is oplossen geen optie, dus kunnen ze over gaan tot ontbinden. Als u uw toestel terugstuurt, hoeft u toch ook niet meer bij te betalen?

Gesloten