LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ook een probleem met Pretium

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jessjeffani

Ook een probleem met Pretium

Ongelezen bericht door jessjeffani »

hallo beste mensen, :D Ik heb ook een andere aanbieder gekozen.
En... ik heb het al lang volgehouden met PT wij telefoneren al 2 jaar bij het bedrijf.
Per 5 januari heeft onze nieuwe aanbieder het nummer behoud en opzegging geregeld.
Toch zegt PTdat wij tot juni moeten betalen en dreigen met incasso het rare is ook dat het iedere keer een ander bedrag is maar ik laat het steeds terug storten.
We zijn 2 jaar geleden met hun in zee gegaan, via de telefoon en zij zouden het regelen en alles zou het zelfde blijven [met kpn dat is ook goed gegaan ik was gelijk opgezegd en klaar]
Ik heb nooit iets getekend het ging via telefoon en alles zou het zelfde als bij kpn blijven.

Ook lees ik dezelfde dingen die bij mij ook zo zijn directeur die in februari binnen 3weken gaat reageren moet ie nu nog doen :(
Ook hebben wij vanaf januari geen aansluiting meer van PT
Ik zou ook niet kunnen bellen, wij hebben nu telefoon over de kabel
mijn telefoon aansluitng is ook afgesloten waarom zou ik dan betalen
Wat zou ik hieraan kunnen doen? Ik ga echt niet betalen voor diensten die ik niet geleverd krijg.

MementoMori

Re: Ook een probleem met Pretium

Ongelezen bericht door MementoMori »

Hsllo jessjeffani

Heel goed gedaan. Je hoeft alleem nog maar een blokkering voor alle bedragen aan te vragen bij jouw bank. Dan hoef je niets steeds terug te boeken.

Groetjes
MementoMori

Gesloten