| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ook een tele2 gedupeerde
-
lovescooby1989
ook een tele2 gedupeerde
ik ben een student en krijg pas laat in de maand geld dus als tele2 probeert te incasseren dan gaat het wel eens mis wat krijg je dan... 1 keertje een herinnering die je betaald + heraansluitingkosten omdat je gelijk afgesloten bent okay die betaal je . maar nu blijkt dus dat het bij het aanvragen van het abonnement al iets fout zat heb ik mijn abonnement eens goed bekeken en ik ben er nu achter gekomen dat ik veelte veel betaalde want ik had maar een abonnement van plus/minus 10 euro dat was een voordeel 150 belminuten en een sms bundel 100 en geen aansluitkosten in december van 2009 aangevraagd krijg de mobiel en simkaart pas in jan/feb. 2010 en in april krijg je dan een rekening krijgt van 52. euro zoveel ga in je abonnement kijken staat dat de maandelijks kosten 37.84 zijn in plaats van plus/minus 10 euro zijn kijk ik in de maand juni staat dat de maandelijks kosten in ene 18.91 euro zijn . Dus hoe kan dit.
-
Tele2 Webcare
Re: ook een tele2 gedupeerde
Beste lovescooby1989,
Vervelend dat er onduidelijkheid is over je abonnementskosten. Ik wil dit graag voor je nakijken. Zou je je postcode, huisnummer en mobiele nummer naar [email protected] o.v.v. lovescooby1989/trosradar willen sturen? Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Vervelend dat er onduidelijkheid is over je abonnementskosten. Ik wil dit graag voor je nakijken. Zou je je postcode, huisnummer en mobiele nummer naar [email protected] o.v.v. lovescooby1989/trosradar willen sturen? Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
lovescooby1989
sorry maar ik vertouw dit soort acties niet en [belediging verwijderd door de Moderator]Tele2 Webcare schreef:Beste lovescooby1989,
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Tele2 Webcare
Beste lovescooby1989,
Ik ben dagelijks actief op het internet, op niet-Tele2-sites zoals weblogs, fora en Twitter om vragen te beantwoorden en correcte informatie te geven als er onduidelijkheden zijn. Ook reageer ik op klachten of problemen over de dienstverlening en producten van Tele2.
Mocht je mijn hulp toch nodig hebben, dan hoor ik het graag van je.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik ben dagelijks actief op het internet, op niet-Tele2-sites zoals weblogs, fora en Twitter om vragen te beantwoorden en correcte informatie te geven als er onduidelijkheden zijn. Ook reageer ik op klachten of problemen over de dienstverlening en producten van Tele2.
Mocht je mijn hulp toch nodig hebben, dan hoor ik het graag van je.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Jeetjemina, jij bent ook niet echt de slimste.
Als je wilt dat je wordt geholpen, dan stuur je een e-mail. De account van tele2 heeft meer dan 200 berichten gepost. Als niet echt het webcare team van tele2 was geweest, denk je dan niet dat Radar ze ondertussen al niet van hun forum had gebanned?
Kijk tevens even naar andere tele2 klachten waar webcare ook in reageert. Verder heeft ze een @tele2.com e-mail extensie, dat duidt toch ook op een tele2 medewerker.
Het is makkelijk om te klagen maar vervolgens niet de hulp accepteren...
Als je wilt dat je wordt geholpen, dan stuur je een e-mail. De account van tele2 heeft meer dan 200 berichten gepost. Als niet echt het webcare team van tele2 was geweest, denk je dan niet dat Radar ze ondertussen al niet van hun forum had gebanned?
Kijk tevens even naar andere tele2 klachten waar webcare ook in reageert. Verder heeft ze een @tele2.com e-mail extensie, dat duidt toch ook op een tele2 medewerker.
Het is makkelijk om te klagen maar vervolgens niet de hulp accepteren...
-
Guardian72
- Contacteer:
Met alle respect - maar de domheid is dan bij jou.lovescooby1989 schreef: sorry maar ik vertouw dit soort acties niet en daar zijn jullie te dom voor
Webcare van meerdere bedrijven zijn hier actief - en ook tele2 is er een van.
[email protected] - denk je nu echt dat 'jan doedel' aan een tele2.com mailadres zou kunnen komen?
Advies - neem contact met ze op, want dan voorkom je dat het echt (financieel) uit de hand loopt.
(en nee, ik werk niet bij tele2, ben geen klant van ze, en ook geen fan - maar zie wel, en hoor wel, dat webcare afdelingen best resultaat kunnen boeken)
-
lovescooby1989
niks slimse ik heb al 100 de mailtjes gestuurd en steeds geen normaal antwoord jullie hebben wel makkelijk oordelen vanuit jullie luie stoel commantaar geven maar het probleem legt toch bij de administratie van tele2 en het gesjoemel wat ze doen
-
Guardian72
- Contacteer:
Heb je die ook aan Danielle gestuurd ?
Of naar het algemene adres?
-
lovescooby1989
nee want toen was hier nog geen lid van en ik heb het continue naar klantenserv. met die robotGuardian72 schreef:Heb je die ook aan Danielle gestuurd ?
Maar inmiddels heb je wel al je postcode, huisnummer en mobiele nummer naar [email protected] o.v.v. lovescooby1989/trosradar gestuurd, mag ik aannemen?lovescooby1989 schreef:nee want toen was hier nog geen lid van en ik heb het continue naar klantenserv. met die robotGuardian72 schreef:Heb je die ook aan Danielle gestuurd ?
-
Tele2 Webcare
Beste lovescooby1989,
Bedankt voor je gegevens. Ik pak je probleem op en kom er bij je op terug.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Bedankt voor je gegevens. Ik pak je probleem op en kom er bij je op terug.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Tele2 Webcare
Beste Lovescooby1989,
Mijn collega heeft je diverse keren geprobeerd te bereiken, maar dit is helaas niet gelukt.
Heb je wellicht een ander contactnummer of een specifieke dag of tijdstip waarop je goed bereikbaar bent?
Je kunt dit mailen naar [email protected], o.v.v. Lovescooby1989
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Mijn collega heeft je diverse keren geprobeerd te bereiken, maar dit is helaas niet gelukt.
Heb je wellicht een ander contactnummer of een specifieke dag of tijdstip waarop je goed bereikbaar bent?
Je kunt dit mailen naar [email protected], o.v.v. Lovescooby1989
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Tele2 Webcare
Beste Lovescooby1989,
Mijn collega heeft je helaas niet meer kunnen bereiken.
Ik had je op 6 april naar je bereikbaarheid gevraagd, maar daar heb je niet meer op gereageerd. We kunnen het hierdoor helaas niet verder uitzoeken. Ik ga de case dan ook sluiten.
Mocht je nog vragen hebben, dan kan je contact opnemen met de klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Mijn collega heeft je helaas niet meer kunnen bereiken.
Ik had je op 6 april naar je bereikbaarheid gevraagd, maar daar heb je niet meer op gereageerd. We kunnen het hierdoor helaas niet verder uitzoeken. Ik ga de case dan ook sluiten.
Mocht je nog vragen hebben, dan kan je contact opnemen met de klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2