| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ook een tele2 gedupeerde
-
lovescooby1989
ook een tele2 gedupeerde
ik ben een student en krijg pas laat in de maand geld dus als tele2 probeert te incasseren dan gaat het wel eens mis wat krijg je dan... 1 keertje een herinnering die je betaald + heraansluitingkosten omdat je gelijk afgesloten bent okay die betaal je . maar nu blijkt dus dat het bij het aanvragen van het abonnement al iets fout zat heb ik mijn abonnement eens goed bekeken en ik ben er nu achter gekomen dat ik veelte veel betaalde want ik had maar een abonnement van plus/minus 10 euro dat was een voordeel 150 belminuten en een sms bundel 100 en geen aansluitkosten in december van 2009 aangevraagd krijg de mobiel en simkaart pas in jan/feb. 2010 en in april krijg je dan een rekening krijgt van 52. euro zoveel ga in je abonnement kijken staat dat de maandelijks kosten 37.84 zijn in plaats van plus/minus 10 euro zijn kijk ik in de maand juni staat dat de maandelijks kosten in ene 18.91 euro zijn . Dus hoe kan dit.
-
Tele2 Webcare
Re: ook een tele2 gedupeerde
Beste lovescooby1989,
Vervelend dat er onduidelijkheid is over je abonnementskosten. Ik wil dit graag voor je nakijken. Zou je je postcode, huisnummer en mobiele nummer naar [email protected] o.v.v. lovescooby1989/trosradar willen sturen? Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Vervelend dat er onduidelijkheid is over je abonnementskosten. Ik wil dit graag voor je nakijken. Zou je je postcode, huisnummer en mobiele nummer naar [email protected] o.v.v. lovescooby1989/trosradar willen sturen? Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
lovescooby1989
sorry maar ik vertouw dit soort acties niet en [belediging verwijderd door de Moderator]Tele2 Webcare schreef:Beste lovescooby1989,
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Tele2 Webcare
Beste lovescooby1989,