LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ook gebeld door het NIPO, voorde O2 Customer Service?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
carl

Ook gebeld door het NIPO, voorde O2 Customer Service?

Ongelezen bericht door carl »

Ik vroeg me af of er nog O2 gebruikers zijn die zijn gebeld door het NIPO. Ik werd vandaag gebeld, omdat het nipo een onderzoek doet naar de klantenservice van o2( misschien ook andere, maar dat weet ik nie.) Ze vroegen wat ik van de vriendelijkheid, snelheid, vakbekwaamheid, nakomen van afspraken etc. vond. Ik weet niet of O2 dit onderzoek heeft laten uitvoeren door het NIPO, of dat dit onafhankelijk is, maar ik was wel blij dat je ergens ff je ervaring/commentaar kwijt kon. Het was niet iemand van O2 dus dan kan je i.i.g niet boos worden.

Ik heb dit jaar al een aantal maanden gebeld met o2 over simlock en mms, en ze zijn wel degelijk vriendelijk, en je zou bijna geloven dat er iets gaat gebeuren, maar dat is het m nou juist er gebeurt NIX! Ik las dat O2 de klantenservice uitbesteed aan een bedrijf en dat het contract laatst is verlengd, maar ik zou als ik O2 was daar nog maar ff overna denken. De medewerks zijn niet vakbekwaam genoeg, en voordat je geholpen wordt, en je probleem is opgelost( eerst tig keer bellen..) ben je al tientallen euros lichter door dat 35 cpm. Ik heb dat er best voor over, maar dan moet het wel snel en goed opgelosst worden. Ze moeten gewoon weer zoals eerst een per gesrek tarief rekenenen, dan draaien wij i.i.g niet voor hun sloomheid op.

Zo da wast :-)

Daniel

Re: Ook gebeld door het NIPO, voorde O2 Customer Service?

Ongelezen bericht door Daniel »

kijk eens op de site van Dutchtone: www.dutchtone.nl hier staat de uitkomst van het NIPO-onderzoek. pakt goed uit voor Dutchtone, helaas wat minder goed voor O2 dat op veel punten significant slechter scoorde dan zijn concurrenten.

dat was het weer. groetnis,

Daniel

Rob

Ongelezen bericht door Rob »

Dankjewel voor de tip Daniel. Ik ben zo naief geweest om de vaste telefoonaansluiting op te zeggen per ongeveer de datum waarop mijn nieuwe O2-abo in zou gaan (zelfs met marge), maar de aanvankelijk vermelde 7 dagen waren snel voorbij - toen bleek het 7-14 dagen te gaan duren (statusoverzicht op de O2-website). Die zijn natuurlijk ook al rijkelijk verstreken (zelfs als je alleen de werkdagen rekent). Heb ge-emaild en zelfs reactie na de automatische bevestiging (maar nog geen antwoord), maar ik heb geen zin (en vooral de financiele ruimte niet) om langer te wachten: Als ik morgen geen afdoende antwoord krijg, ga ik overmorgen eens langs op het "bezoekadres" (Entree 222) te Amsterdam - kijken wat ze mij vertellen onder druk van verlies van de zoveelste vaste klant, waarbij ik uitdrukkelijk zal vermelden welke provider mijn geld dan wel krijgt en waarom.

carl

Ongelezen bericht door carl »

Daniel, het gekke is is dat ik ben gebeld op 6 feb, terwijl de uitslag van dat onderzoek al een week eerder is gepubliceerd, dus ik neem aan dat het een ander onderzoek is!

Ben Slimmer

Ongelezen bericht door Ben Slimmer »

Ja, ik ben ook door die lui van het NIPO gebeld, was vorige weerk donderdag. Allerlei vragen over O2, maar ik weet niet hoe dat zit in relatie tot dat eerdere onderzoek. Ze zullen wel vaker enqueteren denk ik zo, want mijn nichtje doet ook vaak enquetewerk voor die mobiele belbedrijven.

Groet,

Ben

Gesloten