LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] op advies van telfort verkeerd abbonement afgesloten
op advies van telfort verkeerd abbonement afgesloten
m ijn zoon van 18 is op zijn werk in de bouw 12 meter naar beneden gevallen en ligt nu al 8 weken in het ziekenhuis, dus wilden we hem verassen met een nieuwe telefoon, zodat hij dan op you tube en msn kon komen. Ik naar de telfort winkel en gezegd dat hij dus heel veel op you tube en msn zou zitten, nou met 1 gb in de maand zou hij heel ver komen,anders kon ik het verhogen naar 1.5 gb per maand werd er gezegd.Daarop heb ik een abbonement afgesloten van 400 bel min.en 1gb internet. Tot mijn verbazing kregen wij na anderhalve dag een email van telfort dat hij over zijn limiet zat. Ik weer naar de winkel om opheldering te vragen, ik had immers gezegd dat hij veel op you tube en msn zou zitten en anderhalve dag vind ik nou niet zo veel voor iemand die verder niks kan doen. Daar konden ze verder niets aan doen getekend is getekend zeiden ze dan moest ik maar naar het hoofdkantoor bellen.Ze hebben de klacht nog net aangehoord en verwezen mij weer terug naar de winkel. Voor ik weer terug ging naar de winkel ging ik even op mijn telfort.nl kijken en zag ik tot mijn verbazing extra kosten voor internet in buitenland (Amsterdam ligt toch in Nederland?).Eerst toch nog maar even bellen met het hoofdkantoor,die zeiden dat de extra kosten voor sms waren.Daarna maar weer naar de winkel waar ze alleen een klacht hebben opgenomen,dan ben je wel weer 2 uur verder.En dat allemaal omdat hun je een verkeerd abbonement in je mik steken.Ik heb verder niet veel tijd de meeste tijd van de dag zit ik in het ziekenhuis , maar voorlopig zit ik met een 2jarig abbonement waar hij geen flikker aan heeft door hun foute voorlichting.
Re: op advies van telfort verkeerd abbonement afgesloten
Ik ben bang dat hij dan een abbo heeft zonder smsjes of een gecombineerde bel/sms bundel. Da's dus bellen én sms-en uit één bundel. Bel je veel hou je weinig sms tegoed over, en andersom.
Het gaat dus niet om de internetlimiet maar om de bel/sms bundel, klopt dat?
Het gaat dus niet om de internetlimiet maar om de bel/sms bundel, klopt dat?
-
- verified
- Contacteer:
@keezus,
Graag zoek ik voor uit wat er precies aan de hand is. In een privebericht ontvang ik het Telfortr 06-nummer, NAW-gegevens en evenueel een alternatief contactnummer.
Is er ook WiFi in het ziekenhuis waar uw zoon gebruik van kan maken? Youtuben over 3G verstookt aardig wat data zoals u heeft gemerkt, zeker met de telefoon als een van de weinige bronnen van afleiding en vermaak. Ook 1,5GB is er dan vrij snel doorheen.
@vogels,
Nee, daar heeft het niets mee te maken.
Hugo
Graag zoek ik voor uit wat er precies aan de hand is. In een privebericht ontvang ik het Telfortr 06-nummer, NAW-gegevens en evenueel een alternatief contactnummer.
Is er ook WiFi in het ziekenhuis waar uw zoon gebruik van kan maken? Youtuben over 3G verstookt aardig wat data zoals u heeft gemerkt, zeker met de telefoon als een van de weinige bronnen van afleiding en vermaak. Ook 1,5GB is er dan vrij snel doorheen.
@vogels,
Nee, daar heeft het niets mee te maken.
Hugo
Bedankt voor de snelle reactie allemaal.We hebben de gegevens aan Telfort webcare doorgegeven, dus verder zullen we het wel afwachten.Als er weer nieuws is horen jullie het verder. groetjes keezus
De winkels werken op provisie en kijken alleen maar naar de winstmarge die zij kunnen behalen.
Een eigen Telfort winkel, te vinden via hun website is wel eerlijker.
Dus heeft U duidelijk alles verteld en wie is deze foute winkel die U een verkeerd product leverde?
Niet Telfort maar deze winkel is dus fout als ze niet leverden wat U gevraagd had!
Dus heeft U duidelijk alles verteld en wie is deze foute winkel die U een verkeerd product leverde?
Niet Telfort maar deze winkel is dus fout als ze niet leverden wat U gevraagd had!
Lezen blijft moeilijk hè Gozik....Ik naar de telfort winkel ......
-
- verified
- Contacteer:
@keezus,
Graag gaan wij voor u aan de slag, maar wij hebben nog niet de juiste gegevens van u ontvangen. Kunt u deze aan ons kenbaar maken in een privébericht?
Daphne
Graag gaan wij voor u aan de slag, maar wij hebben nog niet de juiste gegevens van u ontvangen. Kunt u deze aan ons kenbaar maken in een privébericht?
Daphne
-
Uhhmmnn..en de Telfort winkels niet?stofzuigertje schreef:De winkels werken op provisie en kijken alleen maar naar de winstmarge die zij kunnen behalen.