LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] operator logo

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Marco83

operator logo

Ongelezen bericht door Marco83 »

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn mobile telefoon. Ik bel heel onregelmatig, dus ik heb nog gewoon prepaid. Maar nu krijg ik sinds kort elke week een "smsje" van Operator logo. het enige wat ik kan doen is hem openen en dan kan ik alleen maar kiezen voor bekijken, opslaan of wissen. Voor de rest staat er geen nummer of afzender bij. dus ik weet ook niet naar wel nummer ik " stop" moet sturen.
Ik ben gisteren al bij de primafoon winkel geweest. maar die konden me niet helpen zeiden ze, en hebben me naar deze site doorverwezen.
Maar ik zie Operator loge nergens staan. En mijn Sim kaart word nog steeds elke week 1.10 euro armer.
Kan iemand mij misschien helpen. Ik wil namelijk graag het nummer behouden wat ik nu heb.
Alvast bedankt.

Marco

resp00126133

Re: operator logo

Ongelezen bericht door resp00126133 »

Je hebt toch niet per ongeluk een Hi Prepay waarbij er nog NL KPN in het display staat? Zo ja, SMS openen en KPN NL wordt HI. Zo niet, dan weet ik het ook niet.

tigerlady

Ongelezen bericht door tigerlady »

als kpn je provider is dan kunnen ze ook zien waar dit vandaan komt, dus wat ik je aanraad is contact opnemen met kpn 0800 0507 of 1200

3210

Ongelezen bericht door 3210 »

Marco83>

Uit je verhaal maak ik op dat je een abonnement heb (zonder dat je dit schijnbaar wil) op een wekelijkse toezending van een operator-logo die je middels een SMS worden toegezonden.
Dat dit geld kost is je inmiddels duidelijk en als je ervan af wil moet je eens even kijken op de navolgende site's:

http://www.stichtingdeombudsman.nl/cont ... dlijst.htm
http://www.smsafzeggen.nl/

Succes ermee,

"3210" :D

Gesloten