LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OPGELICHT !!! Tele 2 Telefoonkostenberekening is diefstal !!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
John tele2

OPGELICHT !!! Tele 2 Telefoonkostenberekening is diefstal !!

Ongelezen bericht door John tele2 »

Met dit Schrijven wil ik de sluwheid van Tele 2 bekend maken die zij hanteren in hun telefoon rekeningen.
Tele 2 beweert en schreeuwt de goedkoopste te zijn en als je hun site bezoekt zie je een starttarief van 5 cent en een minuuttarief van 2,5 cent.Als je iets verder doorleest geld een ander tarief voor diegene die voor 1september 2008 zijn aangesloten, hier staat een starttarief van 4 cent en een minuuttarief van 3,1 cent .Op zich nog niet zoveel aan de hand zou je zeggen.Maar schijn bedriegd!!ik spreek NU over mijn Tele2 rekeningen.Ik ben aangesloten bij Tele2 internet+bellen,voor 1 september.
Tele2 berekend mij een starttarief van 5 cent (i.p.v.4 cent)en een minuuttarief van 3,4 i.p.v. 3,1 cent.
Regelmatig met de klantenservice van Tele 2 gebeld maar daar kom je geen stap verder.diegene die daar aan de telefoon zitten snappen er niets van en zeggen dat ze daar verder niets aan kunnen doen.
Ook krijg ik geen adres waar ik mijn klacht op papier of mail naar toe zou kunnen sturen.
Per 1 mei loopt mijn jaarcontract af daarna nooit meer tele2 in huis. :twisted:
Wie kan mij vertellen wat het juiste adres is voorTele2 klachten
afhandeling, zowel mailadres als schrijfadres,b.v.b thanks.

[/b]

WebServiceTele2

Re: OPGELICHT !!! Tele 2 Telefoonkostenberekening is diefstal !!

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte John tele2.

Stuurt u mij alstublieft een email met uw gegevens (Bv. Postcode en huisnummer). Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat era an de hand is. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2.

bodejosm43

Re: OPGELICHT !!! Tele 2 Telefoonkostenberekening is diefstal !!

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

hee, wat mij opvalt: ineens nemen veel bedrijven het forum van Tros-radar serieus.

Niets oplossen als de klant individueel een klacht indient, en pas aan de bel trekken, wanneer hun naam in dit forum ter sprake komt.

Hebben jullie het schaap Frank daarvoor ingehuurd, om dit soort fora af te grazen? :roll: :roll:

Gesloten