| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opgelopen rekening door goksite te bellen bij een sim onley
opgelopen rekening door goksite te bellen bij een sim onley
ik heb een simyo sim onley abonnement afgesloten omdat ik in de veronderstelling was dat je dan je rekening niet kon overschrijden door o.a te bellen na 0900 nr,s waarbij per keer 1,30 word afgeschreven maar nu heb ik twee rekeningen van rond de 250 euro omdat ik t weer niet laten kon maar die rekeningen worden nu door de gok site in naam van simyo in rekening gebracht en zijn al verhoogd door te laat betalen maar volgens mij mocht die site geen sim onley accepteren en ben ik niet verplicht dit te betalen.....................of kom ik hier niet onderuit en zal moeten opdraaien voor die rekening?????
Re: opgelopen rekening door goksite te bellen bij een sim onley
U heeft gegokt en verloren.ik heb een simyo sim onley abonnement afgesloten omdat ik in de veronderstelling was dat je dan je rekening niet kon overschrijden door o.a te bellen na 0900 nr,s waarbij per keer 1,30 word afgeschreven maar nu heb ik twee rekeningen van rond de 250 euro omdat ik t weer niet laten kon maar die rekeningen worden nu door de gok site in naam van simyo in rekening gebracht en zijn al verhoogd door te laat betalen maar volgens mij mocht die site geen sim onley accepteren en ben ik niet verplicht dit te betalen.....................of kom ik hier niet onderuit en zal moeten opdraaien voor die rekening?????
Sim Only betekent alleen maar dat je geen 'gratis' toestel bij je abonnement krijgt, verder zegt het niets. Ben je niet in de war met prepaid?tonigold schreef:ik heb een simyo sim onley abonnement afgesloten omdat ik in de veronderstelling was dat je dan je rekening niet kon overschrijden door o.a te bellen na 0900 nr,s waarbij per keer 1,30 word afgeschreven maar nu heb ik twee rekeningen van rond de 250 euro omdat ik t weer niet laten kon maar die rekeningen worden nu door de gok site in naam van simyo in rekening gebracht en zijn al verhoogd door te laat betalen maar volgens mij mocht die site geen sim onley accepteren en ben ik niet verplicht dit te betalen.....................of kom ik hier niet onderuit en zal moeten opdraaien voor die rekening?????
Hoe kan de site trouwens zien of jij met simonly belt of niet? Ik zou niet weten hoe...
U draait voor de volle rekening op, u moet betalen tot de laatste cent die u heeft vergokt..of kom ik hier niet onderuit en zal moeten opdraaien voor die rekening?????
Een goksite kent niet het verschil tussen sim only of een ander soort abonnement.
Helaas gegokt en dik verloren.
Om hoeveel geld gaat het ? Mogelijk is er een andere oplossing.
het gaat om twee maal 250 euro maar ik had een sim onley abbonement met bundel waarbij ik ook geen toestel heb ontvangen en alleen een sim kaartje
Heb je een linkje naar de algemene voorwaarden van de goksite ?
Een simkaart kan een abonnement bevatten, of een prepaid nummer, maar dat zijn slechts wat gegevens op de simkaart, die ziet er voor een abonnement of prepaid niet anders uit.tonigold schreef:het gaat om twee maal 250 euro maar ik had een sim onley abbonement met bundel waarbij ik ook geen toestel heb ontvangen en alleen een sim kaartje
En bij een abonnement kan je meer dan je bundel ver/gebruiken, dat is voor veel mensen ook een voordeel, aangezien je altijd kan blijven bellen. dit itt een prepaid simkaart, waarbij je aftelt naar nul, vanaf een X bedrag aan vooraf gestort/gekocht beltegoed. Bij een abonnement, eentje met toestel of een sim-only, lopen de kosten op.
Dus nee, hier is niet onder uit te komen, als je die goksite zelf bij je volle bewustzijn hebt gebeld. Maar begon bij de eerste keer 250 euro geen belletje te rinkelen, of ben je al zo gok verslaafd dat dat je niet meer kan interesseren?
Het is overigens only en abonnement, niet onley en abbonement...
Laatst gewijzigd door sjohie op 01 nov 2012 08:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Maat dit terzijde ........hihihihi volgens mij moet dit MAAR zijn toch?
och fouten maken is menselijk toch haha
bedankt voor de reacties
bedankt voor de reacties
Eeuh, dat is het ook?tonigold schreef:Maat dit terzijde ........hihihihi volgens mij moet dit MAAR zijn toch?
bedankt voor de reacties
Betaal maar gewoon en zie het als leergeld om nooit meer te gokken.