mensen kijk uit bij tele2 en telfort
afgelopen januarie heeft mijn zieke moeder een alles in 1 pakket genomen bij tele2,ze kreeg een wachtwoord en gebruikersnaam.Het wachtwoord was ozdemir! wat dus al vreemd was omdat mijn moeder zo helemaal niet heet.Na tientallen keren gebeld te hebben met [Belediging verwijderd door de Moderator] van het callcenter begrepen ze het en kreeg we een nieuw wachtwoord.Toen bleek dat ze een heel ander telefoonnummer had gekregen!! weer bellen,en weer begrepen ze het niet bij het callcenter.uiteindelijk had ze het nummer terug,bleek dat ze ineens 2 abonnementen had!!! weer bellen,weer 10 x uitleggen hoe het nou zit.Waar het nu omgaat is om het wachtwoord ozdemir,heeeeeeel toevallig is op deze naam een b.v. gevestigd en heeft bij telfort een telefoonabonnement afgesloten op ons adres!!!??? rara hoe kan dit?
kosten rekening bijna 4000 euro in 3 maanden tijd,echt te belachelijk voor woorden hoe te woord wordt gestaan in een telefoongesprek,je kan het honderd x uitleggen maar begrijpen doen ze het niet.hoe is het in godsnaam mogelijk dat iemand met een heel andere naam op ons adres een abonnement kan nemen,word er dan niks gecontroleerd of zo??
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] oplichting bij tele2 en telfort
-
Telfort webcare
- verified
- Contacteer:
Re: oplichting bij tele2 en telfort
@vinnieboy,
Graag laat ik voor u uitzoeken wat er aan de hand is. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, gegevens van Telfort (als u die heeft) en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.
Laïla
Graag laat ik voor u uitzoeken wat er aan de hand is. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, gegevens van Telfort (als u die heeft) en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.
Laïla
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: oplichting bij tele2 en telfort
Even los van het andere - een wachtwoord hetzelfde laten zijn als iemands naam is, zoals Maxima al zei, een beetje dom.vinnieboy schreef:mensen kijk uit bij tele2 en telfort
afgelopen januarie heeft mijn zieke moeder een alles in 1 pakket genomen bij tele2,ze kreeg een wachtwoord en gebruikersnaam.Het wachtwoord was ozdemir! wat dus al vreemd was omdat mijn moeder zo helemaal niet heet.
Zowiezo zou een wachtwoord een mix moeten zijn, Grote, kleine letters, cijfers en speciale tekens - 'wachtwoord' zou dan worden W@chtW00rD of zo...