Hoi,
Inleiding van het verhaal; http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 25&t=86020
Ik heb dus een toestel terug gekregen.
Helaas zaten hier allemaal reparatiebonnen op naam van ene mevrouw van Dijk bij.
Ik weer gebeld met HTC, hun weer gebeld met Dynafix maar telefoon bleek wel van mij te zijn.
Hij zag er goed en netjes uit dus ik dacht laat maar, ik heb nu in elk geval weer een toestel.
Helaas zette ik de telefoon aan en kreeg ik na 3 seconden al een blauw scherm met spikkels in beeld en ging de telefoon weer uit.
Na een paar keer geprobeerd te hebben de telefoon aan en uit te schakelen startte de telefoon wel door waarna de telefoon weer dezelfde klachten tevoorschijn kwamen als in de inleiding (vorige topic).
Dus ik WEER gebeld en gemeld dat het toestel kapot is voor de vierde keer.
Ik was in de veronderstelling dat ik daarom omruiling van toestel kreeg aangezien dit toch in de wet staat en omdat mij dit wel netjes leek na al dat gedoe.
Maar nee hoor het moest weer eens via een escalatie team en wat al dan niet.
Ik was zo pissed off dat ik maar ja en amen heb gezegd en aangezien er toch werd gezegd dat het maximaal een weekje duurt heb ik er maar niks van gezegd verder.
(boos worden helpt toch niks heb ik al gemerkt)
Nu ben ik inderdaad vorige week gebeld, maar toen werd ik gebeld of ik mijn serienummer wel even door wou geven.
Ik dat gedaan, bleek die man te bellen over dat de telefoon kwijt was!!!!
Ik vroeg toen of ze al wel eens naar de nieuwe escalatie gekeken hadden maar dat was nog niet het geval !!!!
Nu is mijn vraag, wat zijn mijn rechten en waar kan ik ze op wijzen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opnieuw problemen met HTC
-
MAXIEM
Re: Opnieuw problemen met HTC
hrdstyl3r
Na 2 reparaties, heb je bij het derde defekt recht op een nieuw vervangend mobieltje (zie Consuwijzer en Jurofoon). Zij gaan er van uit, dat de verkoper dan een ondeugdelijk produkt heeft geleverd en niet in staat blijkt om het produkt afdoende te repareren.
Maxiem.
Na 2 reparaties, heb je bij het derde defekt recht op een nieuw vervangend mobieltje (zie Consuwijzer en Jurofoon). Zij gaan er van uit, dat de verkoper dan een ondeugdelijk produkt heeft geleverd en niet in staat blijkt om het produkt afdoende te repareren.
Maxiem.
Het lijkt alsof HTC zelf ook actief is op het forum.
Kreeg zonet een telefoontje dat een door swap zal plaatsvinden (telefoon word omgeruild aan de deur)
Mocht deze het niet doen, krijg ik een upgrade van mijn telefoon zoals bijv. een Desire HD
Netjes, maar moet het eerst nog maar allemaal zien
Kreeg zonet een telefoontje dat een door swap zal plaatsvinden (telefoon word omgeruild aan de deur)
Mocht deze het niet doen, krijg ik een upgrade van mijn telefoon zoals bijv. een Desire HD
Netjes, maar moet het eerst nog maar allemaal zien
Boos worden heeft alleen maar tot gevolg dat niemand u te woord wil staan en dat niemand zijn best doet om u te helpen.hrdstyl3r schreef: (boos worden helpt toch niks heb ik al gemerkt)
HTC Diamond Touch is door mijn provider omgeruild voor een Nokia E75,achteraf blijkt dit een verouderd model te zijn, verder niets verkeerd meecrazyme schreef:Boos worden heeft alleen maar tot gevolg dat niemand u te woord wil staan en dat niemand zijn best doet om u te helpen.hrdstyl3r schreef: (boos worden helpt toch niks heb ik al gemerkt)
Klopt!... maar de Htc Diamond is inmiddels ook verouderd!